مساعدت دو میلیارد تومانی استانداری بوشهر به مؤسسات قرآنی
کد خبر: 4094329
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

مساعدت دو میلیارد تومانی استانداری بوشهر به مؤسسات قرآنی

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی استان بوشهر از مساعدت دو میلیارد تومانی استانداری به مؤسسات این استان خبر داد. مقرر شده است تا شهرداری و دهیاری‌های استان از محل هزینه‌‌های فرهنگی به برنامه‌های محتوایی مؤسسات قرآنی مبالغی تخصیص دهند.

محمد ادیب‌نیامحمد ادیب‌نیا، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، از مساعدت دو میلیارد تومانی استاندار با پیگیری‌ اعضای اتحادیه قرآنی استان خبر داد و گفت: این مصوبه ماحصل سفر آقای محمد انجم‌شعاع به این استان و نگاه خوب استاندار به امور قرآنی بود و بعد از چند ماه پیگیری و جلسات متعدد محقق شد.

وی افزود: مقرر شده است به شهرداری و دهیاری‌های استان ابلاغ شود تا از محل هزینه‌‌های فرهنگی استان به برنامه‌های محتوایی مؤسسات قرآنی مبالغی تخصیص یابد و اینگونه انگیزه مضاعفی برای پیش‌برد اهداف مؤسسات ایجاد می‌شود.

ادیب‌نیا در پاسخ به این سؤال که آیا استانداری این امکان را دارد تا در مورد مکان مؤسسات استیجاری نیز کمک کند؟ اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که انجام شده اگر مؤسسه‌ای در بحث تأمین فضا دچار مشکل باشد دو راه حل یکی بهره‌مندی از فضای بقاع متبرکه و دوم، استفاده از فضای خالی بعد از ظهر مدارس برایش تعریف شده است.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان بوشهر نیز در رابطه با احداث مجتمع قرآنی در این استان گفت: با دستور استاندار مقرر شد در شهرک نیایش احداث شود که تحقق آن نیز مستلزم پیگیری است.

انتهای پیام
captcha