پرده جدیدی از توطئه‌های دشمن در حادثه تروریستی شیراز
کد خبر: 4094758
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
وزیر کشور بیان کرد:

پرده جدیدی از توطئه‌های دشمن در حادثه تروریستی شیراز

وزیر کشور با اشاره به حادثه تروریستی امشب حرم مطهر شاهچراغ، گفت: این حرکت تروریستی، پرده جدیدی از توطئه‌های دشمن را نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، احمد وحیدی، وزیر کشور دقایقی پیش در گفت‌وگو با بخش خبری 20:30 شبکه دو، با اشاره به حادثه تروریستی امشب حرم مطهر شاهچراغ، گفت: این حادثه بیانگر چند نکته است.

وی با بیان اینکه این حرکت تروریستی، پرده جدیدی از توطئه‌های دشمن را نشان داد، اظهار کرد: این حادثه نشان می‌دهد توطئه دشمن، توطئه پیچیده‌ای است و در این توطئه، شهادت بی‌گناهان را نیز دنبال می‌کند.

وحیدی در خصوص نکته دوم این حادثه تروریستی، بیان کرد: اقدامات دشمن در مسیر مقابله با همه قداست‌هاست و این حادثه همچون حرکت‌های ضد دینی دیگر، جلوه‌ای دیگر از توطئه دشمنان را نشان می‌دهد.

وی، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) و شهادت کسانی که در حال راز و نیاز با خدا و زیارت بودند را نشان‌دهنده قساوت قلب دشمنان دانست و ادامه داد: گونه‌ دیگری از این حادثه را توسط برخی اغتشاشگران در روزهای گذشته مشاهده کردیم.

وزیر کشور خطاب به معترضان و اغتشاشگران، اظهار کرد: دشمن از جریان اعتراضات و اغتشاشات که در روزهای گذشته موجب اذیت مردم شد، استفاده کرده و حال این حرکت، در مسیر خطرناکی قرار گرفته که نیاز است در این برهه، معترضان مسیر خود را از تروریست‌ها جدا کنند.

انتهای پیام
captcha