دشمن برای ایجاد شکاف بین‌نسلی تلاش می‌کند
کد خبر: 4097410
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

دشمن برای ایجاد شکاف بین‌نسلی تلاش می‌کند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند، شکاف بین نسلی ایجاد کنند، ولی به این خواسته باطل خود هرگز دست پیدا نمی‌کنند.

دشمن برای ایجاد شکاف بین‌نسلی تلاش می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رضا خلیل‌نژاد مسئول بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی در نشست صمیمی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی 15 آبان با نخبگان بسیجی استان که در سالن جلسات شهید مهدی باکری ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، گفت: حضور در نماز جمعه و قرائت میثاق‌نامه، برپایی مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، برگزاری نشست‌های روشنگری در مدارس با محوریت جهاد تبیین، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقات نقاشی در مدارس به‌ویژه مدارس ابتدایی با موضوع استکبارستیزی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس از جمله برنامه‌هایی است، که برای این ایام تدارک دیده بودیم.

وی تشکیل گروه‌های سرود دانش‌آموزی و بازخوانی اشعار انقلابی در 20 شهرستان با حضور صداوسیما، حضور نخبگان بسیجی در برنامه‌های رسانه ملی، راه‌اندازی پویش ایران قوی، پویش دنیای بدون آمریکا و تاریکی، پویش لبیک یاخامنه‌ای را مورد اشاره قرار داد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی، نقطه اوج برنامه‌های مختلف ویژه این ایام را حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی 13 آبان ماه عنوان کرد و گفت: به این ترتیب یک روز تاریخی در سال جاری ثبت شد.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها را نشست صمیمی با علما و مسئولان شهرستانی با حضور دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: این ارتباط چهره به چهره یک فرصت ارزشمند دست داد، تا ارتباط بین نسلی برقرار شده و از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان استفاده شود.

خلیل‌نژاد اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند، این تفکر را القا کنند که متولدین دهه 90 و 80 با نسل انقلاب هیچ‌گونه ارتباط سازنده‌ای ندارند، حال‌آنکه آنها پرشورتر از والدین انقلابی خود پای ارزش‌ها و معارف جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

انتهای پیام
captcha