تولید بسته آموزش حفظ و مفاهیم قرآن کودکان
کد خبر: 4097886
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

تولید بسته آموزش حفظ و مفاهیم قرآن کودکان

بسته آموزش روخوانی، حفظ و مفاهیم قرآن ویژه گروه مهد و پیش‌دبستانی قرآن از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین تهیه و تولید شده است.

بسته آموزش حفظ و مفاهیم قرآن کودکانبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین قم اقدام به تهیه و تولید بسته آموزشی روخوانی، حفظ و مفاهیم قرآن ویژه مهد و پیش‌دبستانی شامل الفبای مهربانی، آیه‌های مهربانی، درست‌خوانی و زیباخوانی قرآن و سوره‌های مهربانی کرده است.

کتاب آموزش الفبای مهربانی با محوریت آموش الفبای فارسی و عربی؛ پیش‌نیازی برای آموزش قرآن به کودکان است و تألیف «درست‌خوانی و زیباخوانی قرآن» درسنامه آموزش گام به گام صحیح‌خوانی قرآن همراه با نکات تربیتی است. این بسته دربردارنده درسنامه حفظ موضوعی ویژه کودکان مهد و پیش‌دبستانی است که دربردارنده تربیت دینی با بهره از آیات، احادیث، شعر، قصه و رنگ‌آمیزی‌ها است.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین قم سال 88 با اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف آموزش، پژوهش و ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) در زمینه رفع خلأهای محتوایی و منابع مورد نیاز فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تحت نظارت اساتیدی چون حجج‌ اسلام محمد حاجی‌ابوالقاسم، شهریار پرهیزکار و سید مصطفی حسینی فعالیت می‌کنند.

همچنین مرحوم استاد فقید حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور از جمله اعضای هیئت مدیره این مؤسسه بود.

یادآور می‌شود، والدین علاقه‌مند برای تهیه این بسته آموزشی می‌توانند به نشانی mh_H37 در پیام‌رسان ایتا پیام دهند یا با شماره‌های ۰۲۵۳۷۸۴۰۴۹۰ و ۰۹۳۷۲۵۱۲۹۷۹ تماس بگیرند. همچنین می‌توانند با ارائه کد Hq1253-N از تخفیف ویژه استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha