دشمن در رقابت با ایران عقب می‌ماند
کد خبر: 4100495
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

دشمن در رقابت با ایران عقب می‌ماند

امام‌ جمعه یزدان‌آباد با بیان اینکه تحمل پیشرفت‌های ایران اسلامی برای دشمن سخت است، گفت: دشمن در رقابت با ما عقب است و می‌خواهد با شیطنت ما را عقب براند.

نماز جمعه یزدان آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام‌ جمعه یزدان‌آباد، امروز، ۲۷ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی و اشاره به سخنی از امام علی(ع) گفت: نماز جمعه جهاد با دشمن است و امروز به اقتضای زمان جهاد تبیین ضروری است که همه می‌توانند در این جهاد شرکت کنند.

وی با اشاره به روایت‌هایی از امام باقر(ع) و امام صادق(ع) در اهمیت نماز جمعه، افزود: کسی که از روی ایمان و برای رضای خدا در نماز جمعه شرکت کند دیگر برای او گناهی باقی نمی‌ماند.

امام‌جمعه یزدان‌آباد استقامت در برابر مشکلات و نترسیدن از دشمنان را از ویژگی‌های پیروان واقعی امام حسین(ع) برشمرد و ادامه داد: اگرچه مشکلات و کم‌کاری‌هایی بوده اما باید در مقابل دشمن ایستادگی و روشنگری کنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران در ریختن خون‌های ناحق، گفت: دشمن آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و طبق فرموده مقام معظم رهبری آمریکا در نظم جدید نظام منزوی خواهد شد و این یک واقعیت است.

حجت‌الاسلام ایزدی گفت: تحمل پیشرفت‌های ایران اسلامی برای دشمن سخت است. آمریکا با شیطنت می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد. دشمن در رقابت با ما عقب است و می‌خواهد با شیطنت ما را عقب براند اما ماقدرتمندتر می‌شویم و آنها عقب‌ترخواهند‌ رفت.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز را مدیون ایستادگی و استقامت در فراز و نشیب‌ها و رهبری حکیمانه جمهوری اسلامی ایران هستیم، گفت: مردم تسلیم نمی‌شوند و با تحریم‌ها از فرصت‌ها استفاده می‌کنند تا این پرچم را به صاحب اصلی‌اش برسانند.

انتهای پیام
captcha