رسیدن به زبان و فهم مشترک برای آبادانی ایران ضروری است
کد خبر: 4101030
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

رسیدن به زبان و فهم مشترک برای آبادانی ایران ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه باید به دنبال یافتن زبان و فهم مشترک در خصوص آبادی و آینده ایران برسیم، گفت: باید رسیدن به این زبان مشترک را تکلیف و ضروری دانسته و کل مردم ایران به درک مشترک برسیم تا آینده کشور تضمین شود.

علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیش از ۵۰ برنامه قرآنی در ماه رمضان در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علیرضانوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی ۲۹ آبان در "نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر، رسانه‌ها و فعالان قرآنی با مسوولان استانی" اظهار کرد: از سال ۵۷ تا ۵۹ بذر انقلاب تازه جوانه زد که پس از این سال‌ها، کشمکش‌ها شکل گرفت و جنگ تحمیلی شروع شد.

وی افزود: پس از آن، صدام از مرزها گذشت و کل دنیا پشت او ایستادند و جمهوری اسلامی ایران مقابل دنیا ایستادگی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به رخدادهای جامعه، تصریح کرد: در حال حاضر به جایی رسیدیم که اعتراض‌ها به کشته‌سازی، کشته‌سازی به اغتشاش و اغتشاش به ترور تبدیل شد.

نوروزی با بیان اینکه باید به دنبال یافتن زبان و فهم مشترک در خصوص آینده ایران برسیم، اذعان داشت: باید رسیدن به این زبان مشترک را تکلیف و ضروری دانسته و همه مردم ایران به درک مشترک برسیم تا آینده کشور تضمین شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها پیشران فرهنگ هستند، باید کاری کرد تا دشمن به آبروی مردم نگاه کج نکند.

نوروزی بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، مقابل دشمن ایستادگی کردیم تا مقابل دشمن کم نیاوریم و حتی یک وجب خاک به دشمن ندادیم و امروز هم مقابل دشمنان ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهیم دشمن بتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی گفت: در این برهه، جنگ رسانه‌ای شکل گرفته است و دشمن می‌خواهد ایران و ایرانی نباشد و برای رسیدن به این هدف، به هر ترفندی دست می‌زند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: دست خود را به سوی فرزندان هنرمند کشور دراز می‌کنیم تا بتوانیم به نحو احسن آینده ایران را در رسیدن به ایرانی آباد، تضمین کنیم.

انتهای پیام
captcha