بسیج همواره برای پیشرفت نظام در میدان باشد
کد خبر: 4101458
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

بسیج همواره برای پیشرفت نظام در میدان باشد

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیجی باید همواره برای پیشرفت نظام در میدان باشد و برای تحقق جهاد تبیین طبق تأکیدات رهبر انقلاب، سربازی کند.

گروه‌های سیاسی، با وحدت به حفظ امنیت کشور کمک کنند

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، عصر روز گذشته، 30 آبان در دیدار با جمعی از صاحبان رسانه و اعضای بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه وجود فاصله بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خیالی است، گفت: انقلاب اسلامی با وحدت تمامی افراد به ثمر نشست.

وی افزود: رهبر انقلاب زیربنای وحدت، و جناح‌ها و گروه‌های مختلف کشور عامل ثبات کشور هستند.

آیت‌الله شاهچراغی با یادآوری اینکه حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، متذکر شد: در این بین بسیج نقش مهمی دارد و بسیجیان باید با اخلاص و حضور به موقع در صحنه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بسیج در تمامی صحنه‌ها و میدان‌های مورد نیاز مردم وارد شده و سربلند بوده‌ است؛ از مسائل امنیتی پیش‌ از دفاع مقدس گرفته تا هشت سال ایستادگی و مقاومت جانانه در دفاع مقدس و تا به امروز که تبدیل به یک الگوی بزرگ شده‌ و در بسیاری از کشورهای منطقه و حتی غیرمسلمان جنبش‌ها و خیزش‌هایی به تأسی از بسیج علیه حاکمان مستبد ایجاد شده‌ است.

به گفته وی؛ بسیجی باید همواره برای پیشرفت نظام در میدان باشد و برای تحقق جهاد تبیین طبق تأکیدات رهبر انقلاب، سربازی کند.

انتهای پیام
captcha