آیین عطرافشانی مزار شهدای چالدران برگزار شد
کد خبر: 4102172
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

آیین عطرافشانی مزار شهدای چالدران برگزار شد

آیین عطرافشانی مزار شهدای شهرستان چالدران با حضور امام جمعه این شهرستان، روز گذشته برگزار شد.

نظام اسلامی امانت شهدا استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام‌جمعه چالدران روز گذشته، سوم آذرماه در آیین عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان، گفت: امروز در کنار این شهیدان والامقام  هشت سال دفاع مقدس حاضر شدیم، تا با آرمان‌های امام و شهدای عزیزمان که جان‌شان را در این مسیر تقدیم اسلام و انقلاب کردند، تجدید بیعت کنیم.

وی با بیان اینکه، همواره باید یاد و نام شهدا در سطح جامعه زنده نگه داشته شود، که در این‌راستا فعالان فرهنگی و معلمان و رسانه‌ها مسئولیت خطیری برعهده دارند، افزود: امروزه تمامی آحاد جامعه وظیفه دارند، با تجدید بیعت دوباره با شهدا و آرمان بلند شهدا راه آنها را ادامه دهند.

امام‌جمعه چالدران با اعلام اینکه امروز با هوشیاری و آمادگی کامل باید از آرمان و کیان نظام جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست کنیم، بیان کرد: نظام اسلامی امانتی محسوب می‌شود، که از شهدا برای ما جا مانده است، بنابراین باید برای حراست از آن با تمام توان تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار قهرمان درستی، فرمانده سپاه چالدران نیز در این مراسم، امنیت، اقتدار و آرامش موجود در جامعه را مرهون از خودگذشتگی و فداکاری شهدا دانست و گفت: آنها داوطلبانه جان خود را فدای انقلاب اسلامی کرده‌اند و ما به پاس بصیرت این شهیدان وظیفه داریم، نام و یادشان را زنده نگه داریم.

انتهای پیام
captcha