فشارهای دشمن بخاطر ترس از قدرت روزافزون انقلاب است
کد خبر: 4102302
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

فشارهای دشمن بخاطر ترس از قدرت روزافزون انقلاب است

فرمانده سپاه استان قم گفت: فشار دشمن علیه ایران بخاطر ترس از قدرت روز افزون انقلاب است و جمهوری اسلامی امروز توان مقابله با دشمن در هرجای دنیا را دارد.

سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه استان قمبه گزارش ایکنا از قم، محمدرضا موحد، فرمانده سپاه استان قم، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز چهارم آذرماه در مصلی قم اظهار کرد: دشمن نمی‌تواند ایران قوی را تحمل کند و آن‌ها به‌درستی فهمیده‌اند که هدف نهایی انقلاب مقدمه‌سازی ظهور است و ظهور منجی عالم بشریت برابر با نابودی مستکبران خواهد بود.

وی با اشاره به حضور پررنگ ایران در پیشرفت‌های علمی و تاثیرگذار در تحولات بین‌المللی، گفت: فشار دشمن علیه ایران بخاطر ترس از قدرت روز افزون انقلاب است و جمهوری اسلامی امروز توان مقابله با دشمن در هرجای دنیا را دارد.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) قم بیان کرد: در قالب سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج باید پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد و حضور نوجوانان و جوانان در مسجد تقویت شود.

وی بیان کرد: تحقق بسیج ده‌ها میلیونی با اولویت بسیج ۸ میلیونی پای کار، عمل و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، مردمی کردن دفاع و گفتمان‌سازی انقلاب و تقویت بعد سازمانی، چهار هدف اصلی سند راهبری اعتلای بسیج است.

موحد با تاکید بر اهمیت حفظ و توسعه پایگاه های بسیج با محوریت مسجد و امام جماعت، افزود: علاوه بر این محله محوری نیز جزو اولویت‌های مهم سازمان بسیج برای بهبود زیست اجتماعی و تقویت اقتصادی محلات شهر است.

وی اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و گفت: بخشی از شرایط آرام و امنیت پایدار امروز استان قم مرهون برگزاری متعدد فرهنگی و یادواره شهداست.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) قم با اشاره به نام‌گذاری هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج خدمتگزار ملت است» بیان کرد: امام راحل بسیج را در سرزمین ایمان مردم غرس کرد که دفاع مقدس آن را به یک درخت تنومند تبدیل کرد.

وی بیان داشت: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی اجتماعی و نظامی در دنیاست و هیچ نمونه مشابه ای ندارد، بسیج همیشه در مشکلات بعنوان حلقه آخر وارد عرصه شده و تومار حوادث را در هم پیچیده‌ است.

موحد با تاکید بر اینکه بسیج کلید طلایی انقلاب و برطرف کننده همه مشکلات است، یادآور شد: بسیج مظهر اقتدار ملی و تبدیل کننده تهدیدات به فرصت و نمایشگاه اقتدار ملی است.

وی بیان کرد: بسیج در عین مظلومیت، مقتدر، نافذ و اثرگذار است و تا زمانی که بسیج است نظام اسلامی توسط دشمنان تهدید نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha