مراسم‌های ایام فاطمیه فرصت مغتنمی برای تبیین حوادث اخیر است
کد خبر: 4105376
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

مراسم‌های ایام فاطمیه فرصت مغتنمی برای تبیین حوادث اخیر است

امام‌جمعه چالدران گفت: مجالس باشکوهی که به مناسبت ایام فاطمیه با حضور پرشور جوانان برگزار می‌شود، بهترین فرصت است، تا دلایل وقوع حوادث اخیر و میزان دخالت دشمنان تبیین شود.

مراسم‌های ایام فاطمیه فرصت مغتنمی برای تبیین حوادث اخیر استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام‌جمعه چالدران 16 آذر در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری برای حضرت فاطمه‌زهرا (س) قرار گرفته‌ایم، که این روزها بهترین فرصت برای تبیین ابعاد حوادث اخیر و بررسی میزان دخالت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه از این قبیل فرصت‌ها برای روشنگری و بصیرت‌افزایی باید حداکثر استفاده را به عمل آوریم، ادامه داد: چنانچه جوانان به عمق دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی پی ببرند، هرگز با آنها همراه و هم‌سو نخواهد شد.

امام‌جمعه چالدران با بیان اینکه، در حال حاضر طیف وسیعی از نسل جدید پشتیبان انقلاب هستند، ادامه داد: هم‌اکنون چهره جدیدی از دشمنی‌ها را در عرصه جهانی شاهد هستیم، به‌طوری‌که نه‌تنها تلاش می‌کنند دانشگاهیان را تحت‌تاثیر تبلیغات مخرب خود قرار دهند، بلکه برای کسبه و اصناف نیز برنامه دارند.

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای تغییر ذائقه مردم و درهم ریختن نظام محاسباتی آحاد جامعه حداکثر استفاده را می‌کند، گفت: بنابراین لازم است که ما نیز با قدرت پای کار باشیم تا اهداف دشمن تحقق پیدا نکند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند، با این جنگ جدید که در حوزه شناختی و ادراکی راه انداخته است، اذهان آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان را تحت‌تاثیر قرار دهد، ادامه داد: بنابراین هیئت‌های مذهبی، روحانیان و خادمان مساجد در مراسم‌های ایام فاطمیه باید به سمت تبیین حقایق پیش بروند.

انتهای پیام
captcha