خدمت به مردم اولویت نخست مسئولان قرار گیرد
کد خبر: 4105386
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

خدمت به مردم اولویت نخست مسئولان قرار گیرد

امام‌جمعه خوی گفت: خدمت به اقشار مختلف مردم باید اولویت نخست مسئولان قرار گیرد و نماینده‌های مردم در مجلس نیز درراستای خدمت‌رسانی به آحاد مردم گام بردارند.

خدمت به مردم اولویت نخست مسئولان قرار گیردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه خوی 16 آذر در اجلاس سالانه مجمع عالی بسیج خوی که در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نماینده‌های مردم در مجلس و همه کسانی که به نوعی منصوب نظام اسلامی هستند، باید خدمت به اقشار مختلف مردم را اولویت اول و آخر خود بدانند و در این سمت‌وسو گام‌های بلندی بردارند.

وی با بیان اینکه نارضایتی‌های احتمالی در همه زمینه‌ها را می‌توان با کار جهادی و تفکر انقلابی در مدت زمان اندک برطرف کرد، گفت: پس مسئولان ضمن اینکه مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار می‌دهند، درراستای رفع سایر مشکلات، کمبودها و نواقص موجود به صورت جدی اهتمام بورزند.

امام‌جمعه خوی ضمن ابرازتاسف از عدم‌انعکاس دقیق خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های گذشته، ادامه داد: بیشترین آسیب‌های اجتماعی جامعه ناشی از عدم‌آگاهی و جهل است.

وی ادامه داد: اگر تعقل در مدیریت کشور حاکم باشد تمام آسیب‌ها رفع خواهد شد و در تاریخ شاهد بودیم، که بسیاری از دانشمندان را جهل نابود کرده است، بنابراین باید برای روشنگری، آگاهی‌رسانی و بصیرت‌افزایی تلاش کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی در این اجلاس، گفت: همکاری و همدلی مسئولین با مردم باعث بسیاری از پیشرفت‌ها شده، همچنین دست یافتن به امنیت پایدار، رشد و توسعه کشورمان نیز مرهون همکاری مردم و مسئولان است.

وی کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را از اهداف اصلی مجمع عالی بسیج، عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم با ارائه راهکار و پیشنهاد نقش موثری در حل مشکلات جامعه داشته باشیم، با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی دشمنان برای هر روز این سال‌ها برنامه داشته‌اند.

فرمانده سپاه خوی اضافه کرد: هرچند کشورمان در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در بحث اقتصاد و اشتغال کمبودها و نواقصی داشته است، ولی مردم پای این انقلاب ماندند و همچنان تابع رهبر معظم انقلاب و معتقد به اصل ولایت هستند.

وی از برکات فعالیت نخبگان در این مجمع خبر داد و افزود: طرح‌ها و برنامه‌های این قشر فرهیخته جمع‌بندی شده، درراستای محرومیت‌زدایی و کمک به معیشت مردم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ازطرف‌دیگر چندین طرح مجمع عالی بسیج خوی در سطح کشور و استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha