ارائه خدمت سرویس رایگان شهری به دانش‌آموزان استثنایی شیراز
کد خبر: 4106828
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸

ارائه خدمت سرویس رایگان شهری به دانش‌آموزان استثنایی شیراز

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز از ارائه سرویس رایگان توسط شهرداری برای تمام دانش‌آموزان مدارس استثنایی در سطح این کلان‌شهر خبر داد.

افسانه خواست خدایی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، افسانه خواست خدایی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز شامگاه سه‌شنبه، 22 آذرماه گفت: قانون حمایت از معلولان، شهرداری را مکلف به ارائه حمل و نقل رایگان برای معلولان دانسته است.

وی افزود: با توجه به اینکه بستر استفاده از حمل نقل عمومی برای دانش‌آموزان استثنایی فراهم نیست، بر اساس این طرح دو فوریتی در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز و اصلاحیه آن در نود وسومین جلسه، مصوب شد شهرداری ظرف مدت دو هفته لایحه ارائه خدمات سرویس ایاب و ذهاب رایگان را برای دانش‌آموزان استثنایی سطح شهر به شورا ارائه دهد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تصریح کرد: به دلیل فوریت در اختیار قرار دادن سرویس ایاب و ذهاب به دانش‎‌آموزان مدرسه استثنایی گل‌ها، دانش‌آموزان این مدرسه به‌عنوان تنها مدرسه جسمی حرکتی دولتی با مصوبه شورای اسلامی شهر و بدون لایحه شهرداری فوراً مشمول ارائه این خدمات رایگان توسط شهرداری قرار گرفته‌اند.

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر تکلیف همه مسئولان برای بهبود شرایط معلولان و دانش‌آموزان استثنایی تصریح کرد: اجرای صحیح این مصوبه توسط شهرداری بی‌شک تاثیر بسزایی در راستای بهبود شرایط این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha