تربیت پلیس در تراز انقلاب، راهبرد سازمان عقیدتی ـ سیاسی است
کد خبر: 4107965
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
حجت‌الاسلام خانه‌گیر:

تربیت پلیس در تراز انقلاب، راهبرد سازمان عقیدتی ـ سیاسی است

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: راهبرد این سازمان، تربیت پلیس در تراز انقلاب است، به این معنا که فضای دینی و قرآنی ایجاد کنیم تا پلیس در نوع رفتار و گفتار از آن بهره ببرد.

ارسالی/  تربیت پلیس درتراز انقلاب، راهبرد سازمان عقدتی سیاسی استبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی خانه‌گیر، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان، 27 آذر در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: یکی از مؤلفه‌های تربیت پلیس در تراز انقلاب، سازمان عقیدتی ـ سیاسی است که به تعبیر مقام معظم رهبری از الهامات الهی بر دل و ذهن فکر امام خمینی (ره) بوده است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سازمان، در تربیت نیرو از بدو ورود کارکنانی که تمایل به خدمت در نیروهای مسلح و به خصوص انتظامی دارد، نقش اساسی را ایفا می‌کند، افزود: سازمان عقیدتی ـ سیاسی در طراحی مؤلفه‌های گزینش و نظارت بر گزینش، گزینش پلیس تراز انقلاب و تعلیم و تربیت نیروهای جذب شده نقش مهمی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خانه‌گیر ادامه داد: مجموعه عقیدتی ـ سیاسی انتظامی در تقویت دو بُعد اعتقادی و سیاسی فعالیت می‌کند که برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی، سبک زندگی، حفظ قرآن، اعزام کارکنان و خانواده‌هایشان به سفرهای زیارتی و هدایت‌گری سیاسی با ارائه تحلیل‌ها از جمله فعالیت‌های آن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح استقرار روحانیان در کلانتری‌های این استان با بیان اینکه هنر پلیس خنثی کردن جریان‌سازی‌ها است، تأکید کرد: کار فرهنگی را همه نهادها باید جدی گیرند.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور مؤثر مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی، از دیگر برنامه‌های راهبردی مجموعه انتظامی و این سازمان است. 
انتهای پیام
captcha