آزادی ۱۱ زندانی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4115480
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

آزادی ۱۱ زندانی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی کهگیلویه‌وبویراحمد از آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد به‌مناسبت ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

آزادی زندانیان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 27 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش ستاد دیه استان به‌مناسبت سالروز ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و پاسداشت مقام مادر و روز زن، تعداد11 زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: بدهی این زندانیان مبلغ یک میلیارد و 358 میلیون تومان بود که مبلغ 657 میلیون تومان توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه از شکات گذشت و رضایتمندانه اخذ شده و مابقی با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک‌های خیرین و نیکوکاران از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه از این تعداد دو نفر زن و 9 نفر مرد بوده‌اند، تصریح کرد: تمام تلاش ما، شورای‌های حل اختلاف مستقر در زندان‌ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان را کسب کنیم اما انصاف اینجاست که طلبکار نیز باید به حق خود برسد، لذا از همه نیکوکاران و خیرین می‌خواهیم تا برای آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha