آمادگی هلال‌احمر آذربایجان غربی برای توزیع ۲ هزار بسته غذایی میان زلزله‌زدگان خوی
کد خبر: 4115677
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

آمادگی هلال‌احمر آذربایجان غربی برای توزیع ۲ هزار بسته غذایی میان زلزله‌زدگان خوی

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آماده شدن دو ورزشگاه برای اسکان اضطراری در شهر فیرورق خبر داد و گفت: تاکنون دو هزار بسته اقلام غذایی ۷۲ ساعته تهیه و آماده توزیع در بین زلزله‌زدگان است.

توزیع چادر میان زلزله‌‌زدگانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حمید محبوبی، سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ۲۸ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا ساعت ۱۸ امروز چهار منطقه شهری و ۱۷ روستای زلزله‌زده در شهرستان خوی توسط تیم‌های هلال احمر ارزیابی میدانی و همچنین ۱۸ روستا به صورت تلفنی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: هفت هزار خانوار با جمعیت حدود ۲۸ هزار نفر متاثر از این زلزله هستند و روستای وار و شهر فیرورق بیشترین تخریب را داشته‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۴۰۰ تخته چادر برای توزیع در روستای وار و ۱۵۰ تخته چادر برای توزیع در شهر فیرورق آماده شده‌است.

وی تاکید کرد: یک هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری برقی و یک هزار شعله چراغ والور برای تحمل سرمای هوا در اختیار خانواده‌های آسیب‌دیده قرار می‌گیرد.

محبوبی از آماده شدن دو ورزشگاه برای اسکان اضطراری در شهر فیرورق خبر داد و گفت: تاکنون دو هزار بسته اقلام غذایی ۷۲ ساعته تهیه و آماده توزیع در بین زلزله‌زدگان است.

 

انتهای پیام
captcha