درک اندیشه‌های امام‌ خمینی(ره) همت جدی می‌طلبد
کد خبر: 4116331
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

درک اندیشه‌های امام‌ خمینی(ره) همت جدی می‌طلبد

امام‌جمعه چالدران گفت: برای درک عمیق اندیشه‌های امام‌ خمینی (ره) باید به صورت جدی‌تر گام برداریم تا از این طریق مشکلات جامعه را برطرف کنیم.

باید برای درک عمیق اندیشه‌های امام‌خمینی گام برداریمبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی‌محمد‌زاده، امام‌ جمعه چالدران، امروز، دوم بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر که در دفتر امامت جمعه چالدران برگزار شد، گفت: مبحث تربیت در مکتب الهی جزو اصولی است که تمام اولیا برای آن ماموریت پیدا کرده‌‌اند.

امام جمعه چالدران با بیان اینکه اقشار مختلف مردم به انقلاب اسلامی دلبستگی شدید دارند، به‌ همین‌ دلیل در برهه‌های مختلف و انواع دسیسه‌ها دست رد به سینه دشمنان نظام و انقلاب زده‌اند، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان نظام و انقلاب با یک برنامه دقیق وارد میدان شدند، اما چون شناختی از امت اسلامی نداشتند، شکست سنگینی را متحمل شدند.

محمدزاده با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با ائمه معصوم(ع) و اولیای الهی مأنوس هستند، خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد حضور مؤثری پیدا کنند و اندیشه‌های عمیق حضرت امام خمینی (ره) را برای اقشار مختلف جامعه به درستی تبیین کنند تا مردم درک عمیقی پیدا کنند.

امام‌ جمعه چالدران با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دستاوردهای مختلفی که در خلال همه این سال‌ها کسب شده در سایه این تلاش‌ها به دست آمده است، گفت: امام خمینی به خداوند متعال، قیام و نتیجه قیام‌شان اعتقاد راسخ داشتند، پس ما هم باید برای تداوم اندیشه‌های امامین انقلاب بیش‌ازپیش اهتمام کنیم، به‌ویژه اینکه در این صورت بسیاری از مشکلات‌ برطرف خواهد شد.

وی تربیت نسل جدید را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های انقلاب اسلامی، بسیج و روحانیت عنوان کرد و افزود: اگر به تربیت به عنوان یک اصل نگاه کنیم، همیشه نتیجه مطلوبی را کسب خواهیم کرد، به ویژه اینکه دشمنان نظام و انقلاب باورها و ارزش‌های ملت بزرگ ایران اسلامی را در نوک حملات خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام
captcha