کتابخانه‌ عمومی در شهر لاجان پیرانشهر راه‌اندازی شود
کد خبر: 4117881
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

کتابخانه‌ عمومی در شهر لاجان پیرانشهر راه‌اندازی شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی با بیان اینکه شهر «لاجان» پیرانشهر نیازمند ایجاد کتابخانه است، گفت: با مشارکت و همکاری فرمانداری و شهرداری تلاش کنیم ساختمان‌های مناسب مازاد و بلااستفاده به اداره کتابخانه‌های شهرستان معرفی شود و با راه‌اندازی کتابخانه در این شهر شرایطی باید مهیا شود تا فضای بسیار خوبی را برای کتاب‌خوانی به اهالی این شهر به وجود آوریم.

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌ های آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی ۸ بهمن در دیدار با خضر کاک درویشی، فرماندار پیرانشهر با تأکید بر خدماتی که در کتابخانه‌های عمومی به مردم ارائه می‌شود، اظهار کرد: انتظار داریم مجموعه مدیریت شهری به ترویج کتاب و کتابخوانی توجه بیشتری داشته باشند.

وی ضمن تاکید به افزایش توسعه فضای فیزیکی کتابخانه در این شهرستان بیان کرد: لازم است فرمانداری به موضوع تخصیص اعتبار به نوسازی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی با بیان اینکه شهر «لاجان» نیازمند ایجاد کتابخانه است، عنوان كرد: با مشارکت و همکاری فرمانداری و شهرداری تلاش کنیم ساختمان‌های مناسب مازاد و بلااستفاده به اداره کتابخانه‌های شهرستان معرفی شود و با راه‌اندازی کتابخانه در این شهر شرایطی باید مهیا شود تا فضای بسیار خوبی را برای کتاب‌خوانی به اهالی این شهر به وجود آوریم.

فرماندار پیرانشهر با اشاره لزوم توجه بیشتر به ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان بیان کرد: تلاش می‌کنیم با گسترش فضای کتابخانه‌ای، ارائه خدمات کتابخانه‌ای بهتر به شهروندان پیرانشهر داشته باشیم.

خضر کاک‌درویشی افزود: تامین اعتبار برای تعمیر و تجهز برای کتابخانه‌ها یک مسئله مهم است و در این موضوع فرمانداری قول مساعد برای پیگیری تخصیص اعتبار بیشتر را می دهد.

انتهای پیام
captcha