آمادگی گروه‌های جهادی آذربایجان غربی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده خوی
کد خبر: 4117899
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲

آمادگی گروه‌های جهادی آذربایجان غربی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده خوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از آمادگی گروه‌های جهادی استان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد و گفت: به طور قطع در این زمینه اقدام می‌شود.

آمادگی گروه‌های جهادی آذربایجان غربی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده خویعلی حیرانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: همه قرارگاه‌های پهنه‌ای گروه‌های جهادی آذربایجان غربی، برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده خوی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: در پی‌ وقوع زلزله در خوی، گروه‌های‌ جهادی از مناطق مختلف استان، برای اعزام فوری به مناطق و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: گروه‌های جهادی ضمن حفظ آمادگی لازم، از اعزام‌ به مناطق آسیب‌دیده بدون هماهنگی با سازندگی استان مبدأ و مقصد خودداری کنند؛ نتیجه بررسی قرارگاه‌های استانی به زودی اعلام می‌شود و درصورت نیاز به حضور گروه‌های جهادی بیشتر، زمینه‌سازی لازم‌ صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر ساعت ۲۱:۴ شنبه خوی را لرزاند. شدت زمین لرزه به حدی بود که در شهرهای آذربایجان غربی، تبریز و برخی کشورهای همسایه احساس شد.

انتهای پیام
captcha