برق‌رسانی به ۸ هزار چادر در مناطق زلزله‌زده خوی انجام می‌شود
کد خبر: 4119321
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

برق‌رسانی به ۸ هزار چادر در مناطق زلزله‌زده خوی انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: برای تسریع در خدمات‌رسانی و برق‌رسانی مطلوب به کمپ‌ها و چادرهای اسکان زلزله‌زدگان تعداد اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از ۴۰ اکیپ به ۵۰ اکیپ عملیاتی افزایش می‌یابد. 

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، طاهر کیامهر، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ۱۳ بهمن در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت از نخستین ساعات وقوع زلزله در حالت آماده‌باش بوده و از امروز تعداد اردوگاه‌های اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده خوی افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای تسریع در خدمات‌رسانی و برق‌رسانی مطلوب به کمپ‌ها و چادرهای اسکان زلزله‌زدگان تعداد اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از ۴۰ اکیپ به ۵۰ اکیپ عملیاتی افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: با افزایش این تیم‌های عملیاتی مستقر در محل، پیش‌بینی می‌کنیم با تلاش و زحمات این نیروها عملیات برق‌رسانی به بیش از ۸ هزار چادر اسکان زلزله‌زدگان انجام شود.

وی تاکید کرد: تا زمانی که حتی یک چادر بدون برق باشد نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی این مناطق را ترک نخواهند کرد.

کیامهر گفت: عملیات برق‌رسانی به چادرهای زلزله‌زدگان خوی توسط نیروهای عملیاتی هم چنان در حال انجام است و تاکنون برای بیش از 4 هزار چادر تامین برق صورت گرفته است.

وی  از مردم خواست قطعی‌های احتمالی برق در مناطق زلزله‌زده را به سامانه فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha