نشست بصیرت‌افزایی در شاهین‌دژ برگزار شد
کد خبر: 4119566
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

نشست بصیرت‌افزایی در شاهین‌دژ برگزار شد

نشست بصیرت‌افزایی با حضور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌دژ در محل پایگاه مقاومت بسیج شهدای خرمده این شهرستان برگزار شد.

تکیه امام خمینی (ره) به خداوند بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عباس گل‌محمدی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌دژ امروز 15 بهمن در نشست روشنگری و بصیرتی که در محل پایگاه مقاومت بسیج شهدای خرمده شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) به شرق و غرب امید نبسته بود، بلکه تکیه ایشان به خداوند متعال و در مرحله بعدی مردم بود، به این ترتیب انقلاب را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: طبق آیات قرآن تنها اولیا الهی هستند، که ترسی بر آنان نیست و اندوهگین نمی‌شوند، چنین حالتی را امام(ره) داشت و به دیگران القا می‌کرد، به همین دلیل است، با اتکا به قدرت خداوند مسیر درست را طی کرد، از تهدیدها و تبعیدها هراسی نیافت.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی شاهین‌دژ با تاکید بر اینکه به طورقطع خودساختگی و شخصیت استوار امام خمینی(ره) نقش اصلی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، گفت: پرداختن به شخصیت ایشان از لابه‌لای نوشته‌ها، کتاب‌ها، مصاحبه‌ها، خاطرات، صحبت‌هایی که خود امام(ره) و همچنین فرزند ایشان حاج احمد خمینی در رابطه با پدر داشتند، موضوع حائز اهمیتی است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام
captcha