هزار پرس غذای گرم در بین معتکفان آذربایجان غربی توزیع می‌شود
کد خبر: 4119596
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

هزار پرس غذای گرم در بین معتکفان آذربایجان غربی توزیع می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: با آغاز مراسم اعتکاف و به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر یک هزار پرس غذای گرم از محل نیات واقفین پخت شده و در میان معتکفان توزیع می‌شود.

ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: با آغاز مراسم اعتکاف و به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر یک هزار پرس غذای گرم از محل نیات واقفین پخت شده و در میان معتکفان توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین در این ایام با حضور هیئت‌های مذهبی در بقاع متبرکه جشن‌های دهه فجر برگزار می‌شود که جشن برگزاری میلاد حضرت علی(ع) در امام‌زاده سیدبهلول خوی پس از نماز مغرب و عشا از جمله این جشن‌ها هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۰۰ بسته معیشتی در امام‌زاده غریب حسن ارومیه و ۱۵۰ بسته معیشتی در امام‌زاده سیدبهلول خوی توزیع می‌شود.

وی برگزاری محفل انس با قرآن کریم در امامزاده غریب حسن(ع) ارومیه، غبارروبی مزار شهدای امامزادگان در امامزاده محمد وابراهیم(ع)، برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی ارومیه در ۲۲ بهمن، پخش آواهای ماندگار ایام پیروزی انقلاب اسلامی از بلندگوهای امامزادگان، پخش تکبیر در شب 22 بهمن از ماذنه‌های امامزادگان، برافراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در امامزادگان و و برگزاری نشست‌های بصیرتی و گفتمان انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

 

انتهای پیام
captcha