اتحاد رمز حفظ انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4120497
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

اتحاد رمز حفظ انقلاب اسلامی است

فرماندار میاندوآب گفت: اتحاد، همدلی و هم‌افزایی مهم‌ترین راه برای حفظ انقلاب اسلامی در مقابل دسیسه‌های مختلف دشمنان است.

اتحاد رمز حفظ انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی پیام، فرماندار میاندوآب، امروز 18 بهمن در مراسم نکوداشت چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی که در میاندوآب برگزار شد، گفت: برای اینکه بتوانیم انقلاب اسلامی را در مقابل دسیسه‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب حفظ کنیم، لازم است، اتحادمان را حفظ کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانست پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد، اضافه کرد: ولی با این همه مسئولیت و وظیفه‌ ما تمام نشده است، بلکه باید برای حفظ این انقلاب در مقابل تهدیدهای مختلف بکوشیم.

فرماندار میاندوآب ضمن ابراز خشنودی از اینکه، انقلاب اسلامی با رهبری مردی از جنس نور و مهربانی، به پیروزی رسید، ادامه داد: این عالم ربانی به پشتوانه ملت انقلابی ایران توانست، دست جهانخواران را از ایران اسلامی کوتاه کند، و به معنای واقعی کلمه ندای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در دنیا طنین‌انداز کند.

پیام با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره و در طول همه سال‌ها دشمن‌هایی داشته است، گفت: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب مورد حمله و هجمه های مختلف دشمنان قرار گرفته است، ولی در همه صحنه‌ها این ملت بصیر ایران بوده‌اند، که سربلند بیرون آمده‌اند و توانسته‌اند انقلاب اسلامی را از هرگونه گزندی حفظ کنند.

انتهای پیام
captcha