بصیرت ملت ایران هر تهدیدی را خنثی می‌کند
کد خبر: 4120502
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

بصیرت ملت ایران هر تهدیدی را خنثی می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران اسلامی آن‌قدر عمیق است، که می‌تواند هر نوع تهدید را خنثی کند.

بصیرت ملت ایران هر تهدیدی را خنثی می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد جباری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان، امروز 18 بهمن در ویژه‌برنامه جهاد تبیین که با حضور اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج شهید صفرزاده قره‌کند بوکان برگزار شد، گفت: ملت ایران اسلامی به قدری، بابصیرت و هوشیار هستند، همچنین نسبت به موضوغ‌های مختلف اشرافیت دارند، که می‌توانند هرنوع تهدید را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه فتنه و اغتشاشاتی که در ماه‌های اخیر شاهد بودیم، یک منشأ اصلی داشت و آن هم ایالات‌متحده آمریکا بود، گفت: کسانی که صحنه‌گردانی آشوب‌ها و اغتشاشات را در نقاط مختلف کشور می‌کردند، به آشوبگران خط می‌دادند و در کنار آن حمایت گسترده رسانه‌ای در این زمینه انجام می‌داد، آمریکایی‌ها بودند.

حجت‌الاسلام جباری ادامه داد: آمریکا حمایت‌های نظامی، اطلاعاتی و مالی از آشوبگران انجام می‌داد و با تجهیز گروهک‌های تروریستی در منطقه تنها یک هدف اصلی را دنبال می‌کرد و آن هم سقوط نظام اسلامی بود.

وی ادامه داد: مردم بابصیرت ایران اسلامی به‌ویژه بوکان در طول سال‌های گذشته به خوبی با دسیسه‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلبان در این مرزوبوم آشنا بودند و هیچ‌گاه با اغتشاشات همراهی نکردند.

حجت‌الاسلام جباری تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تحریم‌ها، بیش از چهل سال است، در زمینه های علمی، صنعتی، هسته‌ای، دفاعی، موشکی و غیره پیشرفت کرده،به الگویی برای سایر ملت‌های دنیا تبدیل شده و این مهم برای آمریکا بسیار سخت است.

انتهای پیام
captcha