دشمن می‌خواهد جوانان را نسبت به نظام بدبین کند
کد خبر: 4120962
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

دشمن می‌خواهد جوانان را نسبت به نظام بدبین کند

امام جمعه کرج گفت: ناامیدسازی و آینده‌سوزی از اهداف دشمنان است و با تعریف و تحریف دوران پهلوی در تلاش برای بدبینی جوانان نسبت به نظام اسلامی هستند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، روز پنجشنبه، 20 بهمن‌ماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز با حضور فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه دشمن برای از بین‌بردن ارزش‌های اسلامی در حال ترویج سبک زندگی غربی است، اظهار کرد: دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و اقتدار نیروی انتظامی نشان از کارآمدی نظام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جریان اغتشاشات به دنبال تضعیف نیروی انتظامی و اقتدار آن را نشانه رفته بود اما موفق نشد، افزود: مردم باید از حضور نیروی انتظامی احساس آرامش و مجرمان نیز از این حضور احساس ترس کنند.

این مسئول بیان کرد: پلیس برای اقتدار خود باید برنامه‌های فرهنگی نیز داشته باشد و مهمترین وظیفه نیروی انتظامی بحث‌های اخلاقی و فرهنگی است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن با تمام فنون جوانان را مورد محاصره قرار داده و برای تصرف دل و ذهن آنان در تلاش است، گفت: ناامیدسازی و آینده‌سوزی از اهداف دشمنان است و با تعریف و تحریف دوران پهلوی در تلاش برای بدبینی جوانان نسبت به نظام اسلامی هستند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه با انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی و جمهوری اسلامی در حکمرانی دنیا وارد شد، یادآورشد: این مسیر به ذائقه دشمنان خوش نیامد بنابراین توطئه‌ها برای تغییر باورها در آحاد مردم به ویژه جوانان آغاز شد.

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امروز باید با سرعت عمل و ابتکار وارد عرصه شد که روحیه جهادی نیز داشت.

در این آیین از زحمات سردار عباسعلی محمدیان قدردانی و سردار حمید هداوند به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام
captcha