دوره سبک زندگی قرآنی در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4121136
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

دوره سبک زندگی قرآنی در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره سبک زندگی قرآنی در سه شهرستان کردستان خبر داد و گفت: این دوره در شهرستان‌های کامیاران، سقز و سروآباد برگزار خواهد شد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: طی امسال دوره‌های سبک زندگی قران با کمک مؤسسات قرآنی استان در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است.

وی افزود: تاکنون در سطح پنج شهرستان سنندج، قروه، بیجار، سقز و بانه دوره‌های آموزشی سبک زندگی قرانی برگزار شده است که بسیار مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: دوره آموزشی«سبک زندگی قرآنی» با حضور اساتید مجرب و کارآزموده و با ارائه مطالبی ضمن بیان ارتباطات انسانی، مفهوم تربیت، راهکارهای تربیتی فرزند و … طبق آیات قرآن و احادیث معصومان(ع) شرح داده خواهد شد.

وی از برگزاری دوره سبک زندگی قرآنی در سه شهرستان کردستان خبر داد و گفت: این دوره در شهرستان‌های کامیاران، سقز و سروآباد برگزار خواهد شد.

مرادی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان این دوره معلمان، مدیران و مربیان مؤسسات و مراکز قرآنی، طلاب و مبلغات هستند که پس از پایان دوره این مطالب را جهت آموزش خانواده‌ها ارائه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha