یادواره شهدای منطقه لکستان در سلماس برگزار شد
کد خبر: 4121514
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

یادواره شهدای منطقه لکستان در سلماس برگزار شد

یادواره شهدای منطقه لکستان با حضور اقشار مختلف مردم در روستای قره‌قشلاق برگزار شد.

یادواره شهدای منطقه لکستان در سلماس برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی قلیزاده، مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلماس، امروز 23 بهمن یادواره شهدای منطقه لکستان که در مسجد روستای قره‌قشلاق برگزار شد، گفت: دستاوردهای غیرمادی و معنوی انقلاب اسلامی خارج از قدرت درک دستگاه محاسباتی دشمنان نظام و انقلاب است، به‌طوری‌که تربیت انسان‌ها و رساندن آنها به مقام عبودیت بزرگترین کاری است، که نظام اسلامی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و ... در مکتب این نظام و اسلام پرورش یافتند و به معراج رفتند، ادامه داد: دشمن از درک این موارد عاجز است، یا در صورت فهم آن، برای انکار سعی می‌کند.

وی با بیان اینکه حیثیت، آبرو، شرف و امنیت امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم، یادآور شد: حراست و حفاظت از خون شهدا وظیفه ذاتی و اصلی ماست و رسالت ما در زمان حاضر نسبت به شهدا بسیار سنگین و خطیر است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلماس با بیان اینکه، باید به شهدا و خانواده‌های آن‌ها به گونه‌ای پرداخته شود، که نسل جوان و نوجوان با شهدا بیش‌ازپیش آشنا شوند، اضافه کرد: رزمندگان اسلام از زندگی خود گذشتند، تا ارزش‌های ناب اسلامی زنده بماند.

وی بیان کرد: آنچه شهدا به عنوان وظیفه می‌پنداشتند، انجام دادند، پس خداوند آنها را به عنوان بندگان صالح خود انتخاب کرد و به درجه عظیم شهادت مفتخر کرد، امیدوارم امروزه امانت‌داران خوبی در حفظ ارزش خون شهدا و انقلاب باشیم، همچنین این امانت را بتوانیم به دست صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) برسانیم و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

در بخش دیگری از این یادواره، آیین تجلیل از مادران شهدا برگزار شد.

انتهای پیام
captcha