پیگیری احداث خانه‌های عالم در سراسر هرمزگان ضروری است
کد خبر: 4121852
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان:

پیگیری احداث خانه‌های عالم در سراسر هرمزگان ضروری است

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر ضرورت پیگیری احداث خانه‌های عالم در شهرها و روستاهای استان گفت: استقرار روحانی و عالم در مناطق مختلف تأثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز، 24 بهمن‌ماه، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، با اشاره به خدمت ۳۰ ساله‌اش در سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: احداث خانه‌های عالم در شهرها و روستاها یکی از مسائل مهمی است که باید در این استان با جدیت دنبال شود؛ چراکه استقرار روحانی و عالم در مناطق مختلف تأثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۹۵ باب خانه عالم در استان هرمزگان بنا شده است که به نسبت جمعیت روستاهای استان بسیار کم است و لازم است از راه‌های مختلف اعتبارات بیشتری برای احداث خانه‌های عالم در روستاها تأمین شود.

انصاری‌راد با انتقاد از موازی کاری‌ها در حوزه فرهنگ دینی، عنوان کرد: حرکت فرهنگی استان در حوزه دینی، باید بر مبنای نقشه مهندسی فرهنگی استان باشد؛ چراکه برای کار در حوزه‌ی فرهنگ نیاز به نقشه راه وجود دارد و این مهم با تلاش کارشناسان تحت عنوان نقشه مهندسی فرهنگی آماده شده است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به سینمای شهر نمایش که در ملکیت سازمان تبلیغات است، بیان کرد: این سینما باید بازسازی شود و خواهشی که داریم این است که از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیگیری شود تا اجازه بازسازی این فضای فرهنگی اخذ شود؛ چراکه فعال‌سازی آن می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش شور و نشاط جامعه داشته باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مدیران سابق و فعلی ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان، یادآور شد: من آمده‌ بودم که یک سال در جاسک تبلیغ داشته باشم اما ۹ سال در این شهرستان ماندم و حدود ۳۱ سال در هرمزگان خدمت کردم که امیدواریم مورد رضایت خداوند متعال قرار گرفته باشد.

انتهای پیام
captcha