کار فرهنگی و تبلیغی را با جدیت در هرمزگان دنبال می‌کنم
کد خبر: 4121856
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان:

کار فرهنگی و تبلیغی را با جدیت در هرمزگان دنبال می‌کنم

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تعلق من به هرمزگان جدی است و امروز آمده‌ام که با تمام همت، کار فرهنگی و تبلیغی را در این استان جدی گرفته و ان‌شاءالله منشأ اثرات خیر در استان شوم.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان، امروز، 24 بهمن‌ماه، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، اظهار کرد: دو نفر ممکن است خلقشان یکی باشد و در یک نقطه خدمت کنند اما باید بدانید که تعلق من به هرمزگان جدی است و شاید آمدن من به نیروی دریایی سپاه در یک مقطع برای این بود که خدمتی به هرمزگان ارائه دهم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه افزود: از شهدا مدد می‌خواهم کمک کنند تا تکلیف خود را در استان هرمزگان ادا کنم و در این مسیر حداقل اگر مایه آبرو نشدم مایه‌ بی‌آبرویی پدر شهیدم نشوم.

حقانی به بیان خاطره‌ای پرداخت و عنوان کرد: در زمان انقلاب بعد از ۶ ماه بی‌خبری از پدر، معلوم شد ایشان در زندان قصر هستند و به هر صورت وقتی برای ملاقات توسط مادر گرفته شد؛ در زندان بعد از دقایقی آقایی را مقابل مادر و خانواده ‌آوردند که هیچ شباهتی به پدر من نداشت، چراکه بر اثر شکنجه چهره‌شان به هم ریخته بوده و قابل شناسایی نبود. به حدی که حتی مادرش نیز نتوانست او را بشناسند و بعد که فهمید او پسرش است گریه کرد و آنجا پدرم فرمودند: «اگر مرا پشت میله‌های زندان دیدید گریه نکنید چراکه ساواک خوشحال می‌شود».

وی در پایان یادآور شد: من از این ماجرا و این خاطره‌ این درس را گرفتم که باید با تمام قوت تلاش کنیم و با استکبار جهانی بجنگیم. امروز نیز آمده‌ام که با تمام همت، کار و استان، همه افراد و همه اقشار و فرهنگ را جدی بگیرم و ان‌شاءالله منشأ اثرات خیر در استان شوم.

انتهای پیام
captcha