امروز روایت هنرمندانه خوبی‌های مردم توسط تبلیغات اسلامی یک ضرورت است
کد خبر: 4121860
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
حجت‌الاسلام قمی:

امروز روایت هنرمندانه خوبی‌های مردم توسط تبلیغات اسلامی یک ضرورت است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جنگ ترکیبی و دشمن علاجی جز جهاد تبیین ندارد و ریشه این تبیین در کتاب الهی است، گفت: امروز هنرمندانه روایت کردن خوبی‌های مردم یک ضرورت است و روایت خوبی‌ها به تنهایی تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز، 24 بهمن‌ماه، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، اظهار کرد: در زمانه‌ای که رهبر معزز انقلاب مجموعه تعابیر موکد خود را تحت عنوان جنگ ترکیبی و پروپاگاندا بیان کردند، علاجی جز جهاد تبیین وجود ندارد و این در کتاب الهی ریشه دارد. فهم واضح ما از کتاب الهی این است که حجاب، حکم الهی است اما برای تبیین همین حقیقت باید از جنگ روایت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از ظلم‌هایی که به مردم ایران در جنگ رسانه‌ای انجام می‌شود این است که چهره واقعی مردم را به خودشان نشان نمی‌دهند لذا امروز هنرمندانه روایت کردن خوبی‌های مردم یک ضرورت است و روایت خوبی‌ها به تنهایی تبلیغات اسلامی است.

قمی عنوان کرد: تبلیغات اسلامی یعنی معرفی خوبی‌ها، خوبی‌های خود مردم را برای مردم باید روایت کرد و اگر اینجا کوتاهی کردیم ضربه خواهیم خورد؛ چراکه یکی از کارهای شیطان مخدوش کردن چهره خوبی‌ها است و لازمه این مهم این است که روحانیون محور تبلیغ قرار گیرند و سایر گروه‌های مردمی دنباله‌روی کار باشند.

وی در ادامه بیان کرد: تلاش‌های مبلغین و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ثمره تلاش‌های مبلغین در دیدارهایی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم از لبخند رضایت ایشان مشهود و موجب افتخار ما است.

قمی افزود: از زحمات مدیران تبلیغات اسلامی در استان‌ها بی‌خبر نبوده و از ضرورت‌های استان نیز باخبریم. ما شاهد هستیم که مدیران در استان‌ها با لطف و عنایت خدا با دست خالی کارها را پیش‌ می‌برند. به خصوص در هرمزگان که کار در آن مقداری پیچیده است و با کار کارمندی نمی‌توان تحول ایجاد کرد. ما نیز به سهم خود در مرکز پیگیر هستیم تا اگر در صدورت امکان بودجه‌های ویژه‌ای برای مناطق خاصی چون هرمزگان در نظر بگیریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از مجاهدت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری‌راد در سال‌های خدمتش در هرمزگان، عنوان کرد: از زمان آغاز به کار به عنوان رئیس سازمان، تعللی در تغییر برخی از مدیران کل استان‌ها نداشتیم اما از زحمات و عملکرد حجت‌الاسلام انصاری‌راد در هرمزگان راضی بودیم و با توجه به عارضه‌ای که برایش پیش آمد و در آستانه بازنشستگی بودنش، ضرورت تغییر ایجاد شد. او سی‌امین مدیرکلی است که در ادارات کل استانی تبلیغات اسلامی تغییر می‌کنند.

قمی بیان کرد: با توجه به شرایطی که هرمزگان دارد یکی از بهترین مدیران کل استانی را به مدیریت سازمان تبلیغات هرمزگان منصوب کردیم. با وجود اینکه ترجیح ما این بود که حجت‌الاسلام حقانی را در تهران منصوب کنیم اما از آن ‌جایی که یک حرکت رو به جلو و قوی در هرمزگان نیاز داریم و با توجه به آشنایی آقای حقانی با این استان، او را به هرمزگان آوردیم.

وی در پایان یادآور شد: ما در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دغدغه‌های مبلغین و مدیران خود را بیان کردیم و گفتیم که همکاران ما در تبلیغات اسلامی، انقلاب و جهاد تبیین را جدی گرفته‌اند و از امروز به بعد می‌خواهیم گام تبلیغی را در هرمزگان جدی‌تر برداریم و چه‌بسا هرمزگان اداره‌کل نمونه سازمان تبلیغات شود.

انتهای پیام
captcha