ارسال چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان مرکزی به خوی
کد خبر: 4121892
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

ارسال چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان مرکزی به خوی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان مرکزی روز دوشنبه به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 24 بهمن، در حاشیه اعزام چهارمین محموله استان مرکزی به مناطق زلزله زده خوی، افزود: ارزش ریالی کمک‌های مردمی استان مرکزی به منطقه زلزله زده خوی بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود و تا زمان نیاز ارسال کمک‌ها ادامه خواهد داشت و گروه‌های جهادی آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در منطقه را دارند.

وی ادامه داد: در راستای کمک به مردم عزیز در منطقه زلزله زده خوی، استان مرکزی از همان ساعات ابتدایی آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی اعلام کرد و به همت مردم، خیرین، گروه های جهادی، بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌ها تاکنون اقدامات قابل توجه و کمک‌های خوبی ارسال شده و با همه توان آمادگی خود برای استمرار کمک رسانی را اعلام می‌کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: سپاه و بسیج برای رفع مشکلات مردم در منطقه خوی تمام قد پای کار است و با ورود این ۲ نهاد انقلابی روند خدمت‌رسانی شتاب قابل توجهی گرفته است.

سردار کریمی اضافه کرد: مردم این استان همچون گذشته بار دیگر فرهنگ مومنانه را در کمک به هموطنان خود در خوی نشان دادند و خوش درخشیدند. هم اکنون روزانه بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم توسط موکب‌های استان مرکزی در منطقه زلزله زده خوی تهیه و توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان تاکید کرد: مردم شریف استان می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در سطح استان تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha