دوره‌های تخصصی قرآن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4121983
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

دوره‌های تخصصی قرآن در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن در استان خبر داد و گفت: شرکت در این دوره‌های آموزشی منوط به کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی است.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دوره‌های آموزش تخصصی قرآن از سوی سازمان دارالقرآن کریم در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی در رشته‌های تربیت معلم تجوید، حفظ و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود، افزود: دوره آموزشی تربیت معلم تجوید قرآن به صورت منطقه‌ای در استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در این دوره‌های تخصصی با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، بیان کرد: شرط ورود در این دوره‌های آموزشی داشتن مدرک لیسانس و مدارک مقدماتی قرآن بوده است.

وی افزود: برای متقاضیان شرکت‌کننده در این دوره‌های آموزشی آزمون ورودی در رشته‌های یادشده برگزار خواهد شد و کسانی که امتیاز حدنصاب را کسب کنند مجوز ورود در این دوره‌های آموزش تخصصی قرآن را خواهند داشت.

مرادی یادآور شد: در این دوره‌های آموزش تخصصی قرآن از سوی سازمان دارالقرآن کریم استاد بحرالعلوم و استاد مهدی شکری از اساتید برجسته قرآنی کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha