خدمت‌رسانی طلاب جهادی چهارمحال‌وبختیاری در کوهرنگ + عکس
کد خبر: 4123660
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

خدمت‌رسانی طلاب جهادی چهارمحال‌وبختیاری در کوهرنگ + عکس

گروه‌های جهادی مدارس علمیه امام خامنه‌ای اردل، حضرت ولی‌عصر(عج) لردگان و ولایت شهرکرد در برف‌روبی شهرستان کوهرنگ حضور فعال دارند.

طلاب جهادی در کوهرنگ

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبصیر موسوی، دبیر گروه‌های جهادی حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به بارش کم‌سابقه برف در شهرستان کوهرنگ در هفته گذشته، اظهار کرد: در پی بارش سنگین برف و ضرورت برف‌روبی منازل اهالی، مساجد و مدارس منطقه با تدبیر و پیگیری‌های شبانه‌روزی مدیریت حوزه علمیه استان، ۷۰ نفر از طلاب جهادی استان به مناطق برف‌زده کوهرنگ اعزام شدند.

وی ادامه داد: این افراد از طلاب جهادی مدارس علمیه امام خامنه‌ای اردل، حضرت ولی‌عصر(عج) لردگان و ولایت شهرکرد هستند که به مناطق شهری و روستایی شهرستان کوهرنگ اعزام شده‌اند؛ این طلاب جهادی ضمن حضور فعال در برف‌روبی پشت بام‌ها و معابر در مساجد، مدارس و منازل اهالی حاضر و به جهاد تبیین پرداخته و از مردم گرفتار در برف دلجویی کردند.

موسوی ضمن قدردانی از همکاری مسئولان استانی و شهرستانی، گفت: با عنایت به درخواست مسئولان محلی شهرستان کوهرنگ و اعلام نیاز به حضور گروه‌های جهادی، فراخوان دعوت از گروه‌های جهادی حوزوی کشور انجام و تاکنون گروه‌هایی برای حضور و خدمت‌رسانی در منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha