امنیت پایدار در سیستان‌و‌بلوچستان حاکم است
کد خبر: 4124737
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
سردار قنبری:

امنیت پایدار در سیستان‌و‌بلوچستان حاکم است

فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمن انسجام و اتحاد و برادری مردم در این استان را نمی‌خواهد و بسیار تلاش کرد تا سیستان و بلوچستان را استانی ناامن جلوه دهد اما در سایه تلاش مسئولان امنیتی و تعامل مردم، امنیت پایدار و فراگیر در استان حاکم است و توطئه دشمن خنثی شد.

سردار محمد قنبری فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری، فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان، امروز دوشنبه، 8 اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی فراجا، استاندار این استان، علما و معتمدین و خانواده شهدا برگزار شد، گفت: امنیت در استان سیستان و بلوچستان پهناور برقرار است و مردم بدون هیچ مشکلی کارهای روزمره خودشان را انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: برخی از اتفاقات به‌طور طبیعی در هر نقطه‌ای ممکن است رخ دهد که نیروی انتظامی با آن، با قدرت برخورد می‌کند، در سایه تعامل بسیار خوب مردم استان سیستان و بلوچستان، معتمدان و ریش‌سفیدان با مجموعه‌های امنیتی در این استان، امنیت قابل محسوس است.
 
فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمن انسجام و اتحاد و برادری مردم در این استان را نمی‌خواهد و خیلی تلاش کرد تا سیستان و بلوچستان را استانی ناامن جلوه دهد اما با هوشیاری و در سایه تلاش مسئولان امنیتی و تعامل مردم، امنیت پایدار و فراگیر در این استان حاکم است و توطئه دشمن خنثی شد.
 
سردار قنبری افزود: در این سه ماهه که دشمن تلاش داشت غبار فتنه را در کشور به‌ویژه در سیستان و بلوچستان ایجاد کند، بصیرت مردم و پایبندی‌شان به نظام و انقلاب باعث شد تا دشمن نتواند به اهدافش برسد.
 
وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام مردم در سیستان و بلوچستان یک ظرفیت است که باید به بیرون استان نیز منتقل شود، تصریح کرد: در این استان جایی برای جولان اشرار وجود ندارد و انتظامی و نیروهای امنیتی با اقتدار در مقابل این افراد مقابله خواهند کرد.
 
گفتنی است، با حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ دوم دوست‌علی جلیلیان به‌عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.پیش از این، سردار جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرری بود.
انتهای پیام
captcha