حضور ۲۵۰۰ نفری زندانیان در برنامه‌های قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4126094
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

حضور ۲۵۰۰ نفری زندانیان در برنامه‌های قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به کلاس‌های آموزشی قرآن در زندان‌های استان، گفت: دو هزار و 500 نفر از زندانیان در برنامه‌های قرآنی حضور یافتند.

حضور زندانیان در برنامه‌های قرآنی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ترویج و توسعه فعالیت‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی در سطح زندان‌های استان باعث آرامش روحی زندانیان و ارتقای امنیت زندان‎ها می‌شود، اظهار کرد: از اولویت‌های زندان‌های استان تقویت باورهای دینی و مذهبی زندانیان و ترویج و توسعه برنامه‌های قرآنی است.

وی افزود: نهضت قرآن‌آموزی در صدر برنامه‌های ابلاغی مراکز تأمینی و تربیتی قرار گرفته که در سال‌جاری دو هزار و 500 نفر از زندانیان در برنامه‌های قرآنی شرکت کرده و از آن بهره بردند.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: از آنجایی‌که گرایش به برنامه‌ها و اقدامات دینی و اعتقادی و فراگیری آموزه‌های قرآنی در مراکز ندامتگاهی استان مشهود و ملموس است، روزانه با حضور روحانیون و مربیان قرآنی و همچنین مربیان، محافل و کلاس‌های آموزشی قرآن برگزار می‌شود.

بیژنی با بیان اینکه هر قدر فعالیت‌ها و برنامه‌های دینی و قرآنی در زندان‌ها بیشتر باشد، آسایش و آرامش بیشتری بر زندان حاکم خواهد بود، گفت: ترویج و توسعه فعالیت‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی در سطح زندان باعث آرامش روحی زندانیان و ارتقای امنیت زندان‌ها می‌شود.

انتهای پیام
captcha