فعالان عرصه احسان و نیکوکاری لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4126424
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

فعالان عرصه احسان و نیکوکاری لرستان تجلیل شدند

مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری امروز، ۱۵ اسفندماه با عنوان «جایزه احسان» در استانداری لرستان برگزار شد.

فعالان عرصه احسانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، در مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری که امروز، ۱۵ اسفندماه تحت عنوان «جایزه احسان» در استانداری لرستان برگزار شد، سیروس ابراهیمی، معاون استاندار لرستان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد کارهای جهادی، اظهار کرد: مسیر پیشرفت از راه مدیریت و همت جهادی توأم با عملکرد علمی، پرقدرت و با برنامه‌ریزی میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه منابع ما محدود هستند و باید با برنامه به‌کارگیری شوند تا خروجی آن همان انتظار پیش‌بینی‌ شده ما باشد، به اقدامات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشاره کرد و افزود: خدمات ارزشمند این ستاد در حوزه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی از ابتدا بوده و همچنان تدوام دارد که این جای تقدیر دارد.

ابراهیمی همچنین به فتنه‌های سازماندهی شده دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز اشاره کرد و گفت: این فتنه‌ها نه‌ تنها خدشه‌ای در مسیر و اراده ملت ایران ایجاد نکردند بلکه باعث تثبیت و استحکام هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی راه هدایت را مطابق فرمایش قرآن کریم مجاهدت برشمرد و تصریح کرد: در جریان فتنه‌های متفاوت علیه ملت ایران چه در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی و فتنه‌های چند ماه پیش تمامی دشمنان خارج و داخل کشور با هم متحد بودند که همین اراده جهادی مردم مانع از تحقق هدف شوم آنها شد.

در این آیین همچنین مجید طائف، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان لرستان گزارشی از اقدامات انجام شده در این ستاد در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی ارائه داد.

در ادامه این مراسم از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری در بخش‌های عدالت، سلامت، بانوان، پیشرفت، مساجد، مسئله‌محور، ترویجی و رسانه‌ای، خیریه و نوآفرین و همچنین برخی از مدیران فعال دستگاه‌های اجرایی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha