اجرای طرح‌های خلاقانه لازمه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی است
کد خبر: 4126580
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

اجرای طرح‌های خلاقانه لازمه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی است

استاندار مرکزی ضرورت استفاده از تجربیات گذشته و حرکت‌های خلاقانه را لازمه فعالیت‌های آینده تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این مجموعه نقش مهمی در هدایت مردم دارد.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، عصر دوشنبه، 15 اسفن در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی که با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، ضرورت توجه هرچه بیشتر به فرهنگ غنی اسلامی را مورد تأکید قرار داد و افزود: تأمین و تضمین امنیت، عدالت و هدایت، تأمین و تضمین رفاه و آزادی اجتماعی منطبق با احکام دین را 5 شاخصه حکومت و دولت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دولت مکلف است آزادی اجتماعی را برای همه در چارچوب مبانی اسلامی برقرار کند، عدالت را تضمین‌کننده توحید دانست و اظهار کرد: دولت اسلامی مکلف است عدالت را در همه حوزه‌ها رعایت و زمینه دسترسی مردم به نیازهای ضروری و اصلی را فراهم کند.

استاندار با بیان اینکه دولت اسلامی وظیفه هدایت مردم در مسیر درست را نیز برعهده دارد، اضافه کرد: برخورد با عوامل مخرب هدایت از مهم‌ترین وظایف حکومت اسلامی است و سازمان‌های هدایتی از جمله تبلیغات اسلامی از جمله دستگاه‌هایی است که در این حوزه ایفای نقش می‌کند. عوامل فعال در این مجموعه از هدایتگران جامعه محسوب می‌شوند که خدمات آنان در این راستا قابل توجه و قابل تقدیرست.

مخلص‌الائمه استفاده از تجربیات گذشته و حرکت‌های خلاقانه را لازمه فعالیت‌های آینده تبلیغات اسلامی عنوان و ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی کامل در دستگاه‌های فرهنگی با پرچم‌داری سازمان تبلیغات اسلامی را خواستار شد و گفت: تعدد دستگاه‌های فرهنگی و موازی‌کاری در برخی امور آسیب زننده و مانع رسیدن به اهداف و اثرگذاری مطلوب می‌شود.

استاندار با تأکید براینکه امروز نیازمند هم‌افزایی و مشارکت در حوزه ساختاری هستیم، از اقدامات صورت گرفته در استان ابراز رضایت کرد و افزود: طرح و برنامه‌ها در حال عملیاتی شدن هستند و مجموعه استان به برکت هم‌افزایی و مشارکت همه‌جانبه جزو استان‌های موفق شناخته می‌شود که این امر می‌تواند در سایر بخش‌ها نیز الگو باشد.

مخلص‌الائمه در پایان به ضرورت برپایی جشن نیمه شعبان تأکید و اضافه کرد: نیمه شعبان عید مستضعفان و آزادی‌خواهان است و بر دو پایه آمادگی و امید استوارست. همه مکلفیم در مسیر انتظار باشیم و کارمان را درست، به موقع و صحیح انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha