بهار واقعی با ظهور مهدی موعود محقق می‌شود
کد خبر: 4126935
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

بهار واقعی با ظهور مهدی موعود محقق می‌شود

امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه امام زمان (عج) امنیت مطلق را در جهان ایجاد می‌کند و آن روز دور نیست، اظهار کرد: بهار واقعی با ظهور مهدی موعود در جهان محقق می‌شود.

حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ

حجت‌الاسلام قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه دوره ظهور حضرت ولیعصر (عج) دوره امنیت کامل است و امام زمان (عج) که بیاید همه نگرانی‌ها برطرف شده و دیگر کسی نگرانی اقتصادی، اخلاقی، تربیتی، اجتماعی و سیاسی ندارد، گفت: وقتی حکومت جهانی امام زمان (عج) تشکیل شود کسی از فقر گلایه نخواهد کرد و همه انسان‌ها احساس امنیت و آرامش خواهند داشت.

وی با با اشاره به اینکه ناامنی‌هایی که در گوشه و کنار جهان دیده می‌شود ریشه در حکومت طاغوت دارد، اظهار کرد: همه این‌ها ریشه در زیاده‌خواهی حاکمان دنیا پرست دارد و این ساختارهای ظالمانه به دست حضرت ولیعصر(عج) شکسته خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ظهور امام عصر (عج) دین در سراسر جهان چشم و دل ارادتمندان را روشن خواهد کرد و پس از آن امنیت کامل در جهان ایجاد می‌شود، ادامه داد: برخی ناامنی‌هایی که در کشور ما پیش می‌آید ریشه در دشمنی‌های آمریکا و صهیونیسم دارد و شاهد هستیم که کودکان معصوم در برخی مدارس به دست مزدوران آمریکای جنایتکار مسموم می‌شوند؛ ولی مردم ما دست آنها را زودتر از این‌ها خوانده‌اند و می‌دانند که هر ناامنی در هر گوشه جهان زیر سر مستکبران عالم است.

وی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) امنیت مطلق را در جهان ایجاد می‌کند و آن روز دور نیست، اظهار کرد: بهار واقعی با ظهور مهدی موعود در جهان محقق می‌شود.

محمدی با بیان اینکه اگر حالت انتظار در ما شکل بگیرد آخرت و عاقبت ما تضمین می‌شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام فرمودند که انتظار فرج، افضل اعمال است و کسی که در انتظار فرج است سختی‌های راه را به جان می‌خرد.

وی اضافه کرد: کسی که در انتظار ظهور منجی عالم بشریت است برای تحقق این حادثه بزرگ هرچه در توان دارد به کار می‌گیرد و از همه مقدمات ظهور حمایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha