دیدار با خانواده‌های شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود
کد خبر: 4127371
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

دیدار با خانواده‌های شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورابه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ جلیل بابازاده، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، ۲۰ اسفندماه، در دیدار با خانواده‌های معظم شهید «نقی نادعلی اوغلی» و مداح اهل بیت «حاج محمدباقر تمدن» و انقلابی دوران رژیم طاغوت «حاج التفات بشارتی» در اردبیل اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران و انقلابیون میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی بیان کرد: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده‌هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و انقلابیون افتخاری بزرگ برای همه است.

بابازاده گفت: نوجوانان و جوانان باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

انتهای پیام
captcha