خدمات‌رسانی گروه جهادی در روستای اوت پاشای مشگین‌شهر
کد خبر: 4127587
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

خدمات‌رسانی گروه جهادی در روستای اوت پاشای مشگین‌شهر

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران گفت: گروه جهادی گفتمان ناب تهران در ایام تعطیلات عید نوروز و همزمان با ماه مبارک رمضان در روستای کم برخوردار اوت پاشا شهرستان مشگین‌شهر خدمات‌رسانی می‌کند.

سجاد مردانه مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهرانبه گزارش ایکنا از اردبیل، سجاد مردانه، مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران، ۲۱ اسفندماه، در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تعطیلات عید نوروز امسال همزمان با ایام ماه مبارک رمضان فرصت ویژه خودسازی و سازندگی را برای جهادگران جوان مهیا کرده است.

وی بیان کرد: گروه جهادی گفتمان ناب به یاد شهید سید روح الله عجمیان اردوی جهادی خدمت‌رسانی می‌کند که این گروه جهادی متشکل از جوانان جهادگر و فعال در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی است که سال‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به مناطق محروم فعالیت دارند.

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران با اشاره به سرفصل های خدمات گروه جهادی گفتمان ناب، افزود: فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای اردوی جهادی پیش‌رو در چهار سرفصل کلی فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی، تکریم ایتام و بهداشتی درمانی خواهد بود.

مردانه گفت: اجرای جُنگ شادی و تئاتر، برگزاری کلاس‌های رفع اشکال درسی، جلسات مشاوره خانواده، آموزش قرآن با تاکید بر روی مفاهیم خاص جهت فرهنگی‌سازی اسلامی- قرآنی، مسابقات فرهنگی- ورزشی و برگزاری برنامه‌های نورافشانی و برنامه های معنوی ماه مبارک رمضان گوشه‌ای ازفعالیت های فرهنگی خواهد بود.

وی ادامه داد: پروژه محوری این اردو ایجاد شبکه آب رسانی داخلی روستای کم برخوردار اوت پاشا است که سالها از مشکل کمبود آب رنج می‌برد.

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران تصریح کرد:توجه به مدارس در اردوهای جهادی از نکات مهم و حائز اهمیت است و بازسازی و زیباسازی مدرسه روستا نیز از دیگر پروژه های عمرانی این گروه جهادی است.

مردانه گفت: رفع اشکالات درسی و افت تحصیلی ناشی از ایام کرونا، برپایی جشن تکلیف دختران روستا و همچنین برپایی سفره افطاری یکی از شب‌های ماه رمضان از جمله برنامه های فرهنگی برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: هفتمین اردوی جهادی گفتمان ناب به روستای اوت پاشا با عنوان سفر به مرکز دنیا ٧ از٣فروردین تا ١٢ فروردین 1402 برگزار می‌شود.

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران خاطر نشان کرد: ایام ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا جوانان علاقه‌مند و مستعد، بتوانند از حضور در این حرکت الهی بهره‌مند شوند و طبق این‌ فراخوان از علاقه‌مندان به شرکت در اردوی جهادی نوروز 1402 در تخصص‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی و آموزشی ثبت نام به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha