کریمی: اغتشاشات 1401 اجازه نداد اخبار خوب و امیدوارکننده دیده شود + فیلم
کد خبر: 4127857
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
تلخ و شیرین‌های نمایندگی در ۱۴۰۱

کریمی: اغتشاشات 1401 اجازه نداد اخبار خوب و امیدوارکننده دیده شود + فیلم

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: قطعاً در سال ۱۴۰۱ اخبار خوبی وجود داشته که به خاطر فضای ملتهب و آشوب‌زده در این سال گم شده است.

علی اکبر کریمی

سال ۱۴۰۱ در حوزه تقنین و قانونگذاری سالی پرفرازونشیب برای مجلس یازدهم بود و مصوبات این دوره خانه ملت گاها نقدهایی به همراه داشت. به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی در سلسه‌گفت‌وگوهایی کوتاه با تعدادی از بهارستان‌نشینان، تلخ و شیرین‌های یکسال گذشته و آرزوهای وکلای ملت برای سال جدید را جویا شده‌ایم.

علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تلخ‌ترین و شیرین‌تر اتفاقات دوره فعالیت خود در خانه ملت در سال 1401 اظهار کرد: تلخ‌ترین حادثه در سال 1401 اتفاقاتی بود که در نیمه دوم سال رخ داد و آن توطئه و دسیسه بزرگ دشمن در برهم زدن نظم جامعه و به نوعی براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و اردوگاه استکبار با بکارگیری همه ظرفیت‌های خود در داخل و خارج کشور این اتفاق را رقم زد و چند ماه کشور و مردم درگیر این فتنه بودند که بحمدالله با بصیرت و آگاهی مردم و رهبری مقام معظم رهبری و ایثار و گذشت همه نیروهای مجاهد امنیتی این توطئه و دسیسه هم خنثی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بوده که از روز اول با جریان استکبار جهانی درگیر شده و جریان استکبار هم روزبه‌روز برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی تلاششان را مضاعف کرده‌اند و در این راستا هرچقدر ما قوی‌تر باشیم و به اقتدارمان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی و  توطئه‌ها و دسیسه‌های بعدی دشمنان را نابود کنیم.

نماینده مردم اراک در مجلس یادآور شد: قطعاً در سال 1401 اخبار خوبی وجود داشته که به خاطر فضای ملتهب و آشوب‌زده در این سال گم شده است.  

کریمی ابراز امیدواری کرد با در پیش گرفتن روش‌های خوب، مردم در سال جدید اخبار بهتر و خوبی را بشنوند.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha