یوم الله ۱۲ فروردین حرکتی الهی و انقلابی بود
کد خبر: 4130690
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

یوم الله ۱۲ فروردین حرکتی الهی و انقلابی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: یوم الله ۱۲ فروردین حرکتی بزرگ الهی، انقلابی و قرآنی بود که ملت ایران در این روز دشمن را مرعوب خود کرد.

حجت الاسلام علی محمدی،نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اشرف علی محمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع)، امروز، ۱۱ فرودین‌ماه در خطبه‌های پیش از نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) ایلام با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: این روز از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان است که باید تا همیشه زنده نگه داشته شود، گفت: یوم الله ۱۲ فروردین یک حرکت بزرگ الهی، انقلابی و قرآنی بود که ملت ایران در این روز دشمن را مرعوب خود کرد.

وی افزود: رأی ۹۸،۲ درصدی ملت ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ همبستگی، اتحاد ملی، بلوغ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان را به شرق و غرب نشان داد و این روز در واقع تثبیت کننده حرکت ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ بود که مردم را از ظلم، سیاهی و تباهی به سوی نور و روشنایی هدایت کرد.

علی‌محمدی گفت: جمهوریت و اسلامیت ۲ شاخصه اصلی انقلاب ایرانیان در بهمن ۵۷ بود و تمام ارکان مدیریتی کشور از صدر تا ذیل توسط مردم برگزیده می‌شوند.

وی با بیان اینکه تفکر کمونیسم و لیبرالیسم با وجود اختلافات، در داشتن فرهنگ منحط شهوت، فساد و سلطه گری اشتراک دارند، گفت: تفکر کمونیسم در شرق و لیبرالیسم در غرب پیش از انقلاب سال ۵۷ تفکر حاکم بر جهان بود که ملت‌های مظلوم تحت سیطره این جریان‌ها قرار داشتند، با قیام ایرانیان به رهبری امام خمینی آزادی‌خواهان جهان به تاسی از ملت ایران نهضت‌های بزرگی را علیه این تفکرات در اقصی نقاط عالم به راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: جنگ اصلی ملت ایران با غربی‌ها عدم پذیرش فرهنگ منحط آنان است و ایران اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته به برکت امام و شهدا روز به روز قدرتمندتر شده و توانسته در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی برسد.

حجت‌الاسلام علی محمدی یادآور شد: امروز نیز با بی حجابی درصدد ترویج فرهنگ بی بند و باری و ابتذال در جامعه هستند، ولی ایرانیان با فرهنگ و فرهیخته این توطئه آنان را نیز نقش بر آب خواهند کرد، ولی هوشیاری مردم و مسئولان در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha