بهره‌مندی 44هزار نفر از ایثارگران استان از خدمات بیمه پایه در مازندران
کد خبر: 4130694
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

بهره‌مندی 44هزار نفر از ایثارگران استان از خدمات بیمه پایه در مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در سال گذشته 44 هزار و 174 نفر از ایثارگران استان با همکاری بیمه سلامت از خدمات بیمه پایه بهره‌مند شدند.

سعید کهن سال

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهن سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، دهم فروردین ماه، گفت: با همکاری شرکت بیمه دی، سال گذشته  به ۸۷ هزار و ۱۷۳ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان خدمات بیمه مکمل ارائه شد.

وی  افزود: در بخش درمان سال گذشته ۶۶ هزار و ۷۵ نفر از ایثارگران مازندران از مزایای بیمه مکمل بهره مند شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت:  در سال گذشته یک­هزار و ۹۱۴ نفر از ایثارگران مازندرانی در کمیسیون تعیین درصد جانبازی و ۴۰۹ نفر دیگر نیز در مشاوره قبل از کمیسیون پزشکی شرکت کردند.

کهنسال تصریح کرد:  سه هزار و ۱۲۱ نفر از جامعه معزز ایثارگری در قالب پایش سلامت در منزل توسط پزشکان سلامت ویزیت شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  با بیان اینکه در طی یکسال گذشته ۶ هزار و ۴۲۶ نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان مازندران در ۲۲ هزار و ۲۶۸ مرحله در مطب پزشکان مورد معاینه قرار گرفتند و ویزیت شدند. خاطرنشان کرد: : در سال گذشته یک­ هزار و ۹۱۴ نفر از ایثارگران مازندرانی در کمیسیون تعیین درصد جانبازی و ۴۰۹ نفر دیگر نیز در مشاوره قبل از کمیسیون پزشکی شرکت کردند.

وی اظهار کرد: تعداد ۶۸۹ تن از ایثارگران استان از خدمات ارتز و پروتز بهره مند شدند.

انتهای پیام
captcha