امروز ثبات قدرت ایران باعث عقب‌نشینی آمریکا در منطقه شده است
کد خبر: 4132118
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

امروز ثبات قدرت ایران باعث عقب‌نشینی آمریکا در منطقه شده است

امام‌جمعه ارومیه گفت: امروز ثبات قدرت ایران باعث عقب‌نشینی آمریکا در منطقه شده و آن اتحادی که می‌خواستند علیه ایران در منطقه ایجاد کنند نتیجه برعکس داده است.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه ۱۸ فروردین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید نیازمند عزم و اراده جدی قوای سه‌گانه و مشارکت و همراهی مردم است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان بر همت مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کردند و اینکه تمام امکانات به کار گرفته شود و هر سه قوه با تمام توان به میدان بیایند تا شعار سال عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: فرمایشات ایشان نسخه تعالی و پیشرفت برای مسئولان و همه مردم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب ‌در خصوص مبارزه با فساد ادامه داد: ایشان فرمودند تمام دستگاه‌ها در این زمینه به مبارزه با فساد بپردازند زیرا اگر فساد باشد امکان مهار تورم وجود ندارد.

وی اضافه کرد: برای این منظور استفاده از قدرت رسانه‌ای و مشارکت مردم بسیار مورد تاکید است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی در بخش دیگری با اشاره به ترفندهای آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب به مساله آمریکا اشاره و تاکید کردن رو به افول است و آمریکای اوباما ضعیف تر از بوش و آمریکای بایدن ضعیف تر از ترامپ شده است.

وی یادآور شد: امروز ثبات قدرت ایران باعث عقب‌نشینی آمریکا در منطقه شده و آن اتحادی که می‌خواستند علیه ایران در منطقه ایجاد کنند نتیجه برعکس داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی به مساله حجاب در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حجاب واجب شرعی است و فعالیت اجتماعی، سیاسی و حضور بانوان با حجاب در فعالیت‌های مختلف و همچنین راهپیمایی‌ها نشانه ارزش و احترام والای نظام اسلامی به زنان است.

وی به برخوردها و رفتارهای صورت گرفته در فرانسه با معترضین اشاره کرد و ادامه داد: امروز بدترین برخوردها با معترضان در فرانسه صورت می‌گیرد ولی هیچ صدایی بلند نمی‌شود در حالی که در زمان اغتشاشات ایران دشمنان از هیچ تلاشی برعلیه نظام و انقلاب دریغ نکردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تبریک میلاد امام مجتبی علیه السلام و اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر، خواستار برگزاری با شکوه و عظمت بیشتر ابن شب‌ها با هدف بهره‌مندی بیشتر مردم از لیالی قدر شد.

امام‌جمعه ارومیه به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی هم اشاره کرد و گفت: نامگذاری هریک از روزها به نام این دو شهید والامقام به واسطه اهمیت و جایگاه والای این شهدای گرانقدر است چنانکه شهید آوینی سردار قلم بود و سیره و زندگی آنها نماد و تابلویی در مسیر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha