لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان برای تبیین ارزش‌های انقلاب
کد خبر: 4132430
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان برای تبیین ارزش‌های انقلاب

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد، گفت: هفته جاری فرصت مغتنمی برای فعالیت در این زمینه و تبیین اهمیت موضوع است.

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان برای تبیین ارزش‌های انقلاببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، احد هوشمند، رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی، امروز 19 فروردین در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های نکوداشت هفته هنر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات حوزه هنری استان برگزار شد، گفت: استان ما همگام با سراسر کشور با اجرای برنامه‌های مختلف برای استقبال از هفته هنر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه از طریق اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از ۲۰ فروردین ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی» به استقبال از هفته هنر انقلاب اسلامی خواهیم رفت، ادامه داد: این برنامه‌ها به مدت یک هفته در سراسر استان اجرا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی زیارت گزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار مسئولان فرهنگی و هنرمندان با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه‌جمعه شهرستان‌ها، برگزاری نمایشگاه پوستر با موضوع هم‌زیستی، اکران اختصاصی فیلم سینمایی برای خانواده هنرمندان در سینما، اکران فیلم سینمایی «غریب» در روستاها و شهرستان‌ها را مورد اشاره قرار داد.

وی اختتامیه جشنواره نمایشنامه‌نویسی رنگین‌کمان، کارگاه یک روزه یادمان چالدران، عصر شعر انقلاب اسلامی در شهرستان‌های شوط، ماکو، چایپاره و میاندوآب، ویژه‌برنامه خوشنویسی «مشق قدر» در شهرستان‌های استان را یادآور شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی، اجرای نمایش‌های خیابانی، اجرای برنامه‌های نمایشنامهخوانی در ارومیه را مورد اشاره قرار داد، گفت: این برنامه‌ها با حضور هنرمندان، خانواده آنها و آحاد مردم همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شوند.

هوشمند برپایی نشست‌ بررسی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان، نشست تخصصی معماری اسلامی در آذربایجان غربی، آغاز پویش مطالعاتی کتاب «ابد +۱۰ سال»، نمایشگاه‌های محیطی، تجلیل از چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی، دیدار با نمایندگان سمن‌های جوانان در استان را مورد اشاره قرار داد.

وی با بیان اینکه هفته هنر انقلاب اسلامی یک فرصت ارزشمند برای نهادینه‌سازی آرمان‌ها و اندیشه‌های بی‌بدیل امامین انقلاب در جامعه اسلامی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: از این ایام باید حداکثر استفاده را به عمل آوریم، ولی نباید اقدامات محدود به این هفته شود.

انتهای پیام
captcha