رمضان فرصتی برای غفلت‌زدایی از دل‌هاست
کد خبر: 4132451
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

رمضان فرصتی برای غفلت‌زدایی از دل‌هاست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت ارزشمند برای غفلت‌زدایی از دل‌ها، پاک کردن افکار از آلودگی‌ها و نزدیک شدن به خداوند متعال است.

رمضان فرصتی برای غفلت‌زدایی از دل‌هاستبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام رضا عسگری‌اقدام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو، امروز 19 فروردین در جلسه هماهنگی برنامه‌های لیالی قدر که با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید صفرزاده در روستای قره‌تپه شهرستان تشکیل شد، گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت مغتنم برای غفلت‌زدایی از دل‌ها و پاک کردن افکار از آلودگی‌ها همچنین نزدیک شدن به خداوند متعال است، بنابراین باید این فرصت‌ها را غنیمت بشماریم.

وی با بیان اینکه، فرصت درست در نقطه مقابل غفلت قرار دارد، آن جایی که غفلت باشد، یعنی فرصت از بین می‌رود، پس بدون‌تردید هرجا فرصت‌ها پاس داشته شد، یعنی خبری از غفلت در میان نیست، ادامه داد: یکی از این فرصت‌های مهم در طول زندگی هر کسی ایام و مناسبت‌های مذهبی به ویژه ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو با بیان اینکه، ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای رها شدن از غفلت محسوب می‌شود، ادامه داد: بنابراین شکی در این موضوع وجود ندارد، همه می‌توانند از این فرصت به طور کامل بهره ببرند.

عسگری‌اقدم با بیان اینکه باید در این ایام تلاش کنیم، به‌اندازه توان‌مان هرچند کم خودمان را به خداوند متعال نزدیک کنیم، سپس به دریای عمیق و عظیم خداوندی ملحق شویم، گفت: می‌توانیم با قرائت قرآن کریم، هر روز میهمان کلمات نورانی خداوند متعال شویم.

وی با بیان اینکه غفلت‌زدایی مورد تاکید قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: غفلت در سه بخش قابل‌تصور بوده و غفلت از خدا، غفلت از خود، غفلت از خانواده و جامعه را شامل می‌شود؛ به‌طوری‌که ریشه مورد دوم و سوم هم به غفلت از خدا باز می‌گردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو با بیان اینکه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع) یکی از دلسوزترین شخصیت‌ها به حال بشریت را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: انسانی که خدا را به یاد دارد، هرگز از حال خود و جامعه نیز غافل نمی‌‌ماند و همواره درراستای دستگیری از اقشار بی‌بضاعت به صورت جدی گام برمی‌دارد.

انتهای پیام
captcha