خیر خویی ۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرد
کد خبر: 4133098
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

خیر خویی ۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرد

دادستان خوی گفت: یک خیر اهل خوی مبلغ پنج میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد خوی کمک کرد، این خیر پیش‌تر نیز بی‌نام و نشان در کارهای انسان‌دوستانه و کمک به مریضان و تجهیز بیمارستان‌ها و بازسازی عتبات عالیات کمک مالی زیادی کرده است. 

آزادی زندانیان جرائم غیرعمدبه گزارش ایکنا از آذرباجان غربی، حجت‌الاسلام رشتبر، دادستان خوی، اظهار کرد: یک خیر اهل خوی مبلغ ۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد خوی کمک کرد، این خیر پیش‌تر نیز بی‌نام و نشان در کارهای انسان‌دوستانه و کمک به مریضان و تجهیز بیمارستان‌ها و بازسازی عتبات عالیات کمک مالی زیادی کرده است. 

این خیر خویی نیز  گفت: شهر دارالمومنین خوی خاستگاه علما، عرفا، شهدا و انسان‌های خیر و نیک سرشتی است که توانسته‌اند در جای جای ایران اسلامی و خارج از کشور  کارهای خوب و انسان دوستانه ارزشمندی انجام دهند.

وی تصریح کرد: زندگی زمانی می‌تواند زیبا و پرنشاط برای‌مان باشد که همشهریان و هموطنان مان در آغوش گرم خوانده‌هایشان باشند و این کمک‌ها یادآوری می‌کند که باید همدل و همگام باشیم تا مشکلات مردم حل شود و زندگی‌ها به کام خانواده‌ها شیرین شود.

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام
captcha