برگزاری همایش اجتماع مادحین کنشگر جهاد تبیین در آذربایجان غربی
کد خبر: 4133703
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

برگزاری همایش اجتماع مادحین کنشگر جهاد تبیین در آذربایجان غربی

همایش اجتماع مادحین کنشگر جهاد تبیین با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی 24 فروردین در همایش اجتماع مادحین کنشگر جهاد تبیین در ارومیه که در مسجد حاجی‌خان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بالای 750 میلیون تومان برای برگزاری جلسات، همایش‌ها و اردوهای توانمندسازی مادحین آذربایجان غربی هزینه شده است و بیش از 6 میلیارد تومان برای حمایت از هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی در مناسبت‌های دینی مثل محرم، رمضان، غدیر و ... هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دشمن ازکوچکتریبحث برای حمله به اسلام استفاده می‌کنند، اضافه کرد: در طول چند قرن گذشته یکی از کارهای استعمار این بوده است که رفتارهای اهل غلو را به همه شیعه تعمیم داده و شیعه را با آن در غرب و دنیا معرفی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: امروز در شبکه‌های ماهواره‌ای شیعه را با لفظ رافضی معرفی می‌کنند و شبکه‌های متعددی در ماهواره با همراهی شیعه انگلیسی راه‌اندازی کرده‌اند و در آن شیعه را فاقد عقلانیت و تندرو معرفی می‌کنند و قمه‌زنی‌های عده‌ای افراد بی‌اطلاع و نادان را در آن منتشر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: چند سال قبل مستندی را به نام «مغزشویی مقدس» تولید کرده‌اند و قسمت‌هایی در آن برای مقابله با جلوگیری تاثیرگذاری هیئت در بین مردم بحث می‌کنند و انتخاب کلمات کاملا در این مستند شیطانی است و این مستند را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام امامی ادامه داد: اگر هیئت‌های مذهبی، خود را از مسائل اجتماعی و سیاسی جدا کند، با رفتار خود القای دشمن را در مورد هیئت و دین تایید می‌کند و سیاست علوی باید در هیئات ما حاکم باشد.

وی با بیان این که دشمن با ساخت مستند شیعه را اهل خرافات، دورمانده از مسائل جامعه و مروج غم معرفی می‌کند، گفت: دشمن در رسانه‌های خود این گونه القا می کند که شیعه فقط اهل گریه و غم است و باید مراسمات ولادات و اعیاد شیعه را هم مثل شهادات بزرگ برگزاری کنیم و لازم است مادحین مقاتل، نهج‌البلاغه و کتب روایی و تاریخی را درست بخوانند و با علم کافی و وافی به شبهات جواب بدهند و ملاک عمل‌شان دستورات اهل بیت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمن امروز از اسلامی سیاسی می‌ترسد و اگر هیئتی و فعال مذهبی زمان‌شناس نباشد در دام دشمن گرفتار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha