راهپیمایی روز جهانی قدس در بحرین + فیلم و عکس
کد خبر: 4133967
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

راهپیمایی روز جهانی قدس در بحرین + فیلم و عکس

مردم بحرین در مناطق مختلف این کشور با برپایی راهپیمایی و سر دادن شعارهایی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، بحرینی‌ها سحرگاه امروز جمعه با برپای راهپیمایی‌هایی در مناطق مختلف این کشور بر حمایت از آرمان فلسطین و ملت آن در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کردند.

تظاهرات‌کنندگان، پلاکاردهایی در حمایت از فلسطین و تصاویری از شخصیت‌های برجسته انقلابی بحرین و در راس آن آیت الله شیخ عیسی قاسم، مرجع عالیقدر دینی و شیخ علی سلمان، دبیر کل انجمن وفاق ملی بحرین در دست داشتند و شعارهای مرگ بر اسرائیل و «جسم و جانمان را ای مسجدالاقصی فدایت می‌کنیم» و«هیات منا الذله»، «آمریکا شیطان بزرگ است» سر دادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بحرین+ تصاویر و فیلم

جمعی از مردم نیز در منطقه کرباباد در غرب منامه، پایتخت بحرین با برپایی راهپیمایی بر پایبندی به آرمان فلسطین در روز جهانی قدس تاکید کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بحرین+ تصاویر و فیلم

بحرینی‌ها در منطقه المالکیه نیز با سر دادن شعارهایی در دفاع از قدس و مسجدالاقصی و دشمنی با اسرائیل بر لزوم نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

در جزیره ستره نیز شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس ضمن بیان مخالفت خود با سازش با رژیم اشغالگر اعلام کردند که ملت بحرین پشتیبان مقاومت و ملت فلسطین است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بحرین+ تصاویر و فیلم

آیت الله شیخ عیسی قاسم در بیانیه روز گذشته خود برای دعوت ملت بحرین به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرده بود که مردم بحرین غرق در رنج ناشی از اوضاع سیاسی وخیم کشورشان هستند، اما این مسائل آنها را از آرمان مرکزی فلسطین و موضوع قدس و حمایت از آن باز نمی‌دارد.

انتهای پیام
captcha