راهپیمایی روز قدس اتحاد عدالت‌خواهان جهان برای نابودی رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4134041
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

راهپیمایی روز قدس اتحاد عدالت‌خواهان جهان برای نابودی رژیم صهیونیستی است

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: راهپیمایی روز قدس اتحاد عدالت‌خواهان جهان برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و نجات فلسطین است، حضور باشکوه مردم به همان میزان موجب یاس و ناامیدی رژیم صهیونیستی و حامیانش خواهد شد.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه ۲۵ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: دفاع از مظلومان یکی از مهمترین ویژگی‌های  ملت ایران است.

وی افزود: حضور پرشور مسلمانان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس این پیام را به جهان مخابره کرد که امت اسلام متحد برای دفاع از فلسطین و پایان دادن به عمر رژیم جنایتکار اسراویل است.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نام‌گذاری  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس گفت: امام راحل با این ابتکار ، پایه‌های وحدت و یکپارچگی را در بین مسلمانان  محکم‌تر کرد.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس اتحاد عدالت‌خواهان جهان برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و نجات فلسطین است، حضور باشکوه مردم به همان میزان موجب یاس و ناامیدی رژیم صهیونیستی و حامیانش خواهد شد.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: تا به حال تلاش زیادی برای متوقف کردن این روز صورت گرفته اما تمام آنها ناکام ماند و امروز نه تنها در ایران بلکه در خیابان‌های آمریکا هم نسبت به کشتار، قتل و جنایت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کرده و شعار سر می‌دهند.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی امسال با حمله به بیت المقدس بیشتر از همیشه افکار عمومی جهان را به‌سوی خود جلب کرد و چهره واقعی و پلید خود را نشان داد.

 

 

انتهای پیام
captcha