پیرغلام حسینی جواد جهان‌نژادی تکریم شد
کد خبر: 4134354
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

پیرغلام حسینی جواد جهان‌نژادی تکریم شد

طی مراسمی از سوی نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی و اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از پیرغلام امام حسین(ع) جواد جهان‌نژادی در خرم‌آباد تکریم شد.

پیرغلام حسینی جواد جهان‌نژادی تکریم شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان لرستان، طی مراسمی که امروز، ۲۶ فروردین‌ماه با حضور اردشیر آقایی، مسول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت لرستان، مسلم رضایی‌پور، دبیر شورای هماهنگی شبکه هیئت و تشکل‌های دینی استان و مسئول دفتر نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان لرستان و معاونان خدمات و روابط عمومی این نمایندگی و جمعی از مداحان اهل‌بیت (ع) برگزار شد، از پیرغلام حسینی جواد جهان‌نژادی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر مشترکی از طرف حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیر کل تبلیغات اسلامی و مسئول نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان لرستان و هدایایی معنوی، از سال‌ها هیئت‌داری و مداحی این پیرغلام امام حسین(ع) تکریم شد.

پیرغلام امام حسین(ع) جواد جهان‌نژادی، از کسبه و بازاریان انقلابی شهر خرم‌آباد، مؤسس، بانی و مداح هیئت زنجیرزنی حضرت علی‌اکبر(ع) شهر خرم‌آباد از هیئت‌های زنجیرزنی قدیمی این شهر است که بیش از ۶۰ سال، منزل ایشان در مرکز این شهر و در مجاورت حوزه علمیه کمالیه، تکیه این هیئت زنجیرزنی و محفل عاشقان حسینی است.

انتهای پیام
captcha